خبرهای داغ:
خادم الشهدای راهیان نور غرب:

با اشاعه الگوهای دفاع مقدس مانع از به یغما رفتن اندیشه جوانان شویم

صارمی مهمترین راه مقابله با دسیسه های دشمن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را استفاده از نخبگان و کارشناسان جنگ تحمیلی دانست و گفت: این کارشناسان و راویان هشت سال دفاع مقدس نگذارند که دشمن افکار و اندیشه پاک دینی جوانان ما را به یغما ببرد.
کد خبر: ۸۵۶۲۶۱۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

محسن صارمی خادم الشهدای راهیان نور غرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در جنگ نرم با دشمن مقابله کنیم؛ مهمترین راه، شناساندن فرهنگ هشت سال دفاع مقدس است، اظهارداشت: باید برای گسترش فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و ترویج آن در جامعه سرمایه گذاری فراوانی انجام شود.

افتخارم این است که خادم الشهدا هستم/ خادمان شهدا معلمین و الگوهایی برای نسل امروز انقلاب هستند

این خادم الشهدای راهیان غرب با بیان اینکه افتخارم این است که لباس خادمی شهدا را بر تن دارم، افزود: باید در زمینه دشمن شناسی و شناخت دسیسه های دشمن در جامعه بخصوص در بین جوانان و نوجوانان کار فراوانی انجام شود.

وی متذکرشد: متاسفانه دشمن امروز از نا آگاهی جوانان برای ضربه زدن به آنها استفاده می کند و در اعتقادات دینی، سیاسی و مذهبی آنها شبهه ایجاد می کند.

صارمی مهمترین راه مقابله با دسیسه های دشمن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را استفاده از نخبگان و کارشناسان جنگ تحمیلی دانست و عنوان کرد: این کارشناسان و راویان هشت سال دفاع مقدس می توانند با جذب جوانان و نوجوانان آنها را با این فرهنگ آشنا کنند و نگذارند که دشمن آنها را به سمت خود جذب کند و افکار واندیشه پاک دینی آنها را به یغما ببرد.

باید از توان گردشگری برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم

این خادم الشهدای شهر بشرویه مستقر در مناطق عملیاتی غرب کشور با بیان اینکه متاسفانه در کشور همه نگاه ها نگاه اقتصادی است، افزود: باید توان گردشگری مناطق هشت سال دفاع مقدس را به همه اقشار جامعه بشناسانیم.

وی خطاب به مسئولین متذکر شد: چگونه است که سرمایه گذاری در جزیره کیش و قشم می تواند مردم اطراف کشور را به بهانه یک قرعه کشی آن هم ناچیز و با اجرای برنامه های ضد فرهنگی در زمینه کالاهای خارجی فرهنگ سازی انجام شود اما نمی توانیم با فرهنگ غنی هشت سال دفاع مقدس که ریشه در اعتقادات دینی ما دارد با یک فرهنگ سازی درست اقشار مختلف مردمی را جذب مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس کنیم.

تامین هزینه های اردوی راهیان نور برای بعضی از اقشار سخت است

این جوان بسیجی با بیان اینکه خدا را شکر در این چند سال اخیر کارهای خوبی در زمینه راهیان نور انجام شده است،عنوان کرد: هنوز خیلی از اقشار مردم آرزو دارند که بازدیدی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس داشته باشند اما تامین هزینه های شرکت در این اردوها سخت است.

وی ادامه داد: لازم است شرکت های مسافرتی تایید و مورد حمایت قرار گیرند تا با هزینه های کمتری مردم بتوانند از این حرکت خوب استفاده کنند و تنها هزینه های این اردوی معنوی و فرهنگی توسط نیروی مقاومت بسیج تامین نشود.

این خادم الشهدای بشرویه ای گفت: خادمان شهدا معلمینی برای نسل جدید و الگو هستند و باید ظاهر جذاب، قدرت بیان خوب، جوان پسند و با اقشار مختلف مردم برخوردی مناسب در شان خادمی شهدا داشته باشند که در این زمینه دوره های مختلفی توسط سپاه و بسیج برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها