معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان از اجرای بیش از 250 برنامه فرهنگی و هنری در سواحل و تفرجگاه‌های منتخب استان گیلان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۶۰۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

سرهنگ عنایت رضایی‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی در سطح سواحل، پارک‌ها و زیارتگاه‌های منتخب استان گیلان از ابتدای فصل تابستان شروع و تا پایان فصل تابستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در 23 طرح منتخب در حال اجرا است تصریح کرد: تاکنون بیش از 250 برنامه فرهنگی در قالب جنگ شادی، جشنواره بومی و محلی نظیر غذاهای محلی، یادواره شهدای محلات، محافل انس با قرآن، برنامه‌های بومی و محلی مثل لافندبازی و ... اجرا شده است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان پرکردن اوقات فراغت گردشگران و مردم بومی استان هنگام مراجعه به این طرح‌ها با محتوای فرهنگی، اخلاقی و مذهبی را از اهداف اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در سواحل منتخب استان عنوان کرد.

سرهنگ رضایی‌پور ادامه داد: در این برنامه‌ها، علاوه بر ایجاد فضای مناسب و شاد از آسیب‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی صحبت و همچنین با قرائت چند نکته از وصیت‌نامه شهدای 8 سال دفاع مقدس سعی در انتقال مفاهیم معنوی به مسافرین و گردشگران دارد.

وی، تفرجگاه‌ها و سو احل منتخب استان را سفیر و امید و لوندویل آستارا، گیسوم و قروق تالش، تازه‌آباد رضوانشهر، ساحل پاسداران بندرانزلی، ساحل مروارید و حاجی‌بکنده خمام، ساحل بندرکیاشهر و آستانه‌اشرفیه، چمخاله لنگرود و ساحل شهرک شهید انصاری رودسر، پارک قدس، ملت و دانشجوی رشت، پارک صومعه‌سرا، پارک شهر ماسوله و قلعه‌رودخان، امام‌زاده ابراهیم (ع) شفت، پارک ماسال، پارک شهر لاهیجان، پارک معین آستانه و پارک فجر لنگرود عنوان کرد.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان نیز در 8 طرح ساحلی برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌کند.

ارسال نظرات