پیام شهدا ادامه اسلام ناب محمدی است/ثمره خون شهدا بیداری اسلامی است

امام جمعه موقت سنندج در مراسم تشییع شهدای گمنام گفت: پیام ما در این مراسم به تمامی استکبار جهانی این است که ثمره خون شهدا بیداری اسلامی است و تمام دنیا بدانند که به جز دین اسلام و اسلام ناب محمدی هیچ چیز دیگری را قبول نمی کنیم.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۸۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج در مراسم تشییع 17 شهید گمنام در شهرستان سنندج اظهار داشت: شهدا مطابق آیات قرآن و احادیث پیامبر گرامی اسلام(ص)؛ زنده هستند و هیچ گاه نمی میرند.

وی گفت: این جمعیت باشکوه که امروز برای استقبال و تشییع شهدای خود آمده اند، ظهور و نمودی از احیا و ادامه راه،نام و یاد شهدای گلگون کفن است.

ماموستا راستی بیان داشت: شهدای ما به خاطر اسلام به خاطر احیای دین مبین اسلام جان پاک خود را در طبق اخلاص نهادند و در این راه شهید شدند.

وی افزود: امروزه امنیت و آسایش ما که در تمام دنیا منحصر به فرد است مرهون خون پاک شهداست شهدا است.

وی خاطر نشان کرد: شهدای گمنام و تمامی شهدای ما بدون هیچ توقع و چشم داشتی از مقام و منسب دنیوی آمدند و در راه دفاع از اسلام و آرمان های اسلام و انقلاب شهید شدند.

وی گفت: امروز جمعیت حاضر در مراسم تشییع شهدای گمنام جمع شدند و پیام ما در این مراسم به تمامی استکبار جهانی این است که ثمره خون شهدا بیداری اسلامی است و تمام دنیا بدانند که به جز دین اسلام و اسلام ناب محمدی هیچ چیز دیگری را قبول نمی کنیم.

امام جمعه موقت سنندج امنیت و آسایش امروز را مرهون خون پاک شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا ما به تمام دنیا اعلام کردند که اسلام ناب محمدی همیشه زنده و جاوید است.

وی وظیفه امروز تمامی مردم بویژه جوانان را ادامه راه و سیره شهدا عنوان کرد و گفت: راه و رسم شهدا تا زمانی که پرچم اسلام در تمامی دنیا به اهتزار در بیاید؛ ادامه خواهد داشت.

ماموستا راستی در ادامه اظهار داشت: تمام استکبار جهانی و دشمنان اسلام بدانند که روزی دنیا به صالحین خواهد رسید و از خداوند متعال خواستاریم که راه و رسم شهدا از این به بعد نیز گم نشود تا زمانی که پرچم اسلام در تمامی دنیا به اهتزاز در بیاید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار