خبرهای داغ:
اخلاص، سادگی، ایمان و شجاعت باعث می شود که دولت شهیدان رجایی و باهنر برای قرن ها الگوی تمام عیار برای کسانی می شود که بعد از آنها می آیند و اگر الگو بگیرند ماندگار خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۶۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برات زاده در یادواره شهید فیاض بخش و 6 شهید خانواده بهزیستی قاین گفت: یاد قهرمانان ملی این کشور و این شهرستان را گرامی می داریم زیرا هر چه داریم از شهدا داریم.

وی با بیان اینکه امنیت، آرامش و صلابت امروز ما از خون های پاک و مطهر شهداست افزود: رجایی و باهنر الگوهای تمام عیار برای شهدا و مسئولین هستند و برای سالهای آینده نیز خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین بیان داشت: برخی از ویژگی ها در شهدا ذاتی بود و برخی از خصوصیات شهدا بعد از اینکه شاگرد امام(ره) شدند در آنها بروز پیدا کرد.

وی با بیان خاطراتی از شهید فیاض بخش و بیان خدمات ارزنده این شهید در دوران انقلاب و قبل از انقلاب اظهار کرد: شهید فیاض بخش قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز چندین ویژگی بارز در او نمود داشت و در 17شهریور نیز جزء کسانی بود که خدمات زیادی به این نظام انجام داد و به جامعه معلولین هم خدمات زیادی داشته است.

برات زاده افزود: شهدا ویژگی های خاصی داشتند و شهید فیاض بخش 3 روز قبل از شهادتش اعلام کرده بود که اگر ترور شدم؛ راهم را ادامه دهید و در 7 تیر به شهادت رسید.

ولایت مداری شهدا، سرآمد بود
وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر ویژگی های زیادی دارند و همه شهدای ما به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و برادر با وفایش ابوالفضل العباس(ع) اقتدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با بیان اینکه ولایت مداری شهدا، سرآمد بود خاطر نشان کرد: شهدای ما از ائمه درس گرفتند و درس ولایت مداری را آموختند و تکلیفی که برایشان بود را با اطاعت پذیری از مولایشان انجام می دادند.

برات زاده اظهارداشت: آنچه از شهدا بیان می شود؛ افسانه نیست و در دوران انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به هفته دولت و خدماتی که به مردم در دوران دولت رجایی و باهنر ارائه شده است گفت: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه مسئولیت چه کار مهمی انجام دادند که جهانی شدند ؟ رمز ماندگاری آنها چیست؟

شهید رجایی از جنس مردم بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با بیان اینکه رمز موفقیت شهدای ما اخلاص در عمل بود یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر اولا ساده زیست بودند و میز و صندلی برای آنها هدف نبود بلکه اخلاص داشتند و اگر نیت ها الهی و خدایی باشد آن کار نتیجه و ثمر خواهد داد.

وی ادامه داد: شهید رجایی از جنس مردم بود. این اخلاص، سادگی، ایمان و شجاعت باعث می شود که دولت شهیدان رجایی و باهنر برای قرن ها الگویی تمام عیار برای کسانی می شود که بعد از آنها می آیند و اگر الگو بگیرند ماندگار خواهند شد.

برات زاده خاطرنشان کرد: دشمن فهمید که چه انسانهای پاک و با اخلاصی در راس امور هستند و برای اینکه مشکلات کشور حل نشود یکی پس از دیگری را ترور کردند.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم که می شود و می توانیم راه و مسیر شهیدان رجایی و باهنر را ادامه دهیم و جایگاه حقیقی و بایسته ای که شایسته مملکت است محقق شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: پایه های این نظام به برکت شهدا خیلی محکم تر از این حرفها است و باید خدمت و تلاش کنیم و نگران دشمن نباشیم زیرا چشم های بیداری هستند که رصد می کنند.

وی ادامه داد: اگر نعمت خدمت به مردم نصیب ما شده است قدر این نعمت را بدانیم و کاری نکنیم که به ای کاش ای کاش در آینده بیفتیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها