فرمانده و شورای پایگاه حکیمه حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول با خانواده شهید علیرضا خدامی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۰۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بسطام، فرمانده و شورای پایگاه حکیمه حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول با حضور در منزل شهید علیرضا خدامی از این خانواده شهید تقدیر کردند.

در این دیدار فرمانده پایگاه بسیج خواهران حکیمه بسطام در سخنانی با تجلیل از ایثارگری و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: اگر ما امروز در امنیت و آرامش هستیم به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و شما خانواده شهداست.

خواهر کریمی افزود: این دیدارها نه به جهت نیاز خانواده شهدا بلکه نیاز ما به اثرپذیری از شهدا و فراموش نکردن مسیر آنهاست و ما نیاز داریم که شما خانواده شهدا ما را بپذیرید و قبول نماییم تا ما در محضر شما درس بگیریم.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: یکی از اهداف بسیج ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که با برگزاری حلقه های صالحین و دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره ها این مهم دنبال می شود.

در این دیدار مادر شهید علیرضا خدامی به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کرد و افزود: حفظ حجاب و عفاف بانوان در جامعه بهترین روش برای حرکت در مسیر شهداست و باید تلاش کنید شما بسیجیان این را در جامعه ترویج دهید و با عمل خود مسبب این کار شوید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها