در آخرین روز از هفته دولت مسئولین شهرستان با شهدا و آرمانهای امام (ره) تجدید میثاق کردند و همچنین نماز وحدت در مسجد ولی عصر(عج) را اقامه نمودند.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۵۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ معروف بسطامی فرماندار شهرستان ایوان در این آئین گفت : هفته دولت را به خدمت همه دولتمردان ، کارگزاران و خدمتگزاران مردم تبریک میگوییم و در واقع سالگرد شهادت دو شهید بزرگوار، شهیدان رجایی و باهنر فرصتی است تا خدمات و عملکرد دولت برای مردم تشریح گردد، الگوی مدیریتی این شهیدان الگویی، موفق و صادق در جهت خدمت به مردم عزیز و مستضعف است.

وی افزود : ما بایستی عملکردها و خدماتی که دولت برای مردم داشته اند برجسته کنیم و مردم هم نسبت به عملکرد دولت اعلام نظر و رضایت کنندو در واقع عملکرد دولت با اظهار نظر مردم سنجیده می شود.

فرماندار شهرستان اظهار کرد : بنده بعنوان نماینده دولت باید خدمات و بیلان کار دولت در شهرستان را تشریح و بیان کنم و این حق ماست که خدمات دولت را برای مردم بگوییم ، عملکرد و آمار های موجود و شفاف است و جای هیچگونه عوام فریبی و دست بردن به آمار و اعداد نیست، و اینها شاخص هستند.

بسطامی ابراز کرد : ما باید اعتماد مردم را به نظام و دولت افزایش دهیم و این فرصت در اختیار کارگزاران و مدیران است ، ما اعلام کردیم نرخ تورم 40درصد است و در حال حاضر دولت آنرا به 13.8 درصد رسانده است نرخ رشد اقتصادی در دولت گذشته 5.6- درصد بوده که دولت آنرا به 3درصد در حال حاضر رسانده است و در بحث طرح تحول نظام سلامت و بحث سیاست خارجی ما بسیار موفق بوده ایم.

وی ادامه داد : دولت سیاستش بر بیان حقایق و واقع گرایی است و اقدامات انجام گرفته در راستای این موضوع است و این مردم هستند که باید مسایل را لمس و اظهارنظر کنند و نباید فضای جامعه را ناآرام کنیم تا دشمنان انقلاب از آن سوءاستفاده نکنند و انشالله بتوانیم انتخابات پیش رو را به نحو احسن برگزار کنیم.


ارسال نظرات