جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

ازخودگذشتگی‌های ایثارگران و رزمندگان در پیچ و خم تاریخ گم نشود/ دشمنان می‌خواهند ما را در منطقه به عنوان تهدید برجسته کنند

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: سلحشوری‌ها، ایثارگری‌ها، ایستادگی و ازخودگذشتگی‌های ایثارگران، رزمندگان، سربازان، نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس نباید در پیچ و خم تاریخ گم شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۳۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمید خرمدل ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سپاه امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشت: در تمام دنیا رسم است پایان جنگ‌ها جشن و بزرگداشت می‌گیرند اما در ایران آغاز جنگ مراسم تجلیل و جشن گرفته می‌شود زیرا آغاز این نبرد برای ما دفاعی مقدس و الهی بود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه جنگ حق و باطل، فقیر و غنی تعطیل‌بردار نبوده و پایانی ندارد، گفت: امروز فتنه استکبار پابرجاست و دشمنان سعی دارند در اقصی‌نقاط جهان با تمام توان و امکانات به فتنه‌گری‌های خود علیه اسلام و مسلمانان ادامه دهند.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس نقطه پایان مقابله و جنگ اسلام و کفر نیست زیرا کفر همیشه پابرجا بوده و کافری خود را در هر زمان و در همه بلاد اسلامی ادامه می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جنگ و ایستادگی ما در برابر کفر پایان نیافته که با ظهور امام زمان(عج) به اتمام برسد بلکه آغازی برای جنگ با کفر است یادآور شد: در همه جهان مرسوم است در چنین برهه‌هایی برای مردم کشور خود جشن پیروزی می‌گیرند.

خرمدل افزود: سلحشوری‌ها، ایثارگری‌ها، ایستادگی و ازخودگذشتگی‌های ایثارگران، رزمندگان، سربازان، نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس نباید در پیچ و خم تاریخ گم شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه باید ایثارگری‎ها و جانبازی‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با تمام توان و امکانات برجسته شود، اضافه کرد: این خصوصیات برجسته باید در برنامه‌ها به شکلی کاملا برجسته متبلور شود.

خرمدل با بیان اینکه از برگزاری این برنامه‌ها دو هدف بزرگ داریم، ادامه داد: بیش از 30 کشور جهان در این جنگ نابرابر به ما و مردم کشور ما ظلم کردند و سرزمین ایران اسلامی مورد تجاوز قرار دادند و دست به تحریمات ناجوانمردانه زدند که می‌بایست این ظلم‌ها به نسل جوان و آینده گفته شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه ظلم‌هایی که دشمن در هشت سال دفاع مقدس بر نظام و کشور ما روا داشت به نسل آینده گفته نشود به نظام ظلم خواهد شد، تاکید کرد: ما باید در زمان‌های مختلف این رشادت‌ها را زنده نگه‌داریم همانطور که حضرت زینب(س) حماسه‌آفرینی‌های شهدای کربلا را به خوبی انتقال داد و اگر نتوانیم این کار را به خوبی انجام دهیم این رشادت‌ها به شکل دیگری که خواسته دشمنان است تغییر خواهد کرد.

خرمدل با تاکید بر اینکه ممکن است ما از خودمان غافل شویم اما دشمن به هیچ وجه از ما غافل نخواهد شد، گفت: دشمن در همه لحظه‌ها در کمین نظام، انقلاب و مردم ماست تا از هر فرصتی بتواند علیه این کشور استفاده نماید.

وی گفت: دشمنان سعی دارند به هر وسیله‌ای کشور ما را به عنوان تهدید در منطقه برجسته کنند در حالی که ما تا به حال حتی یک گلوله علیه کسی شلیک نکرده‌ایم زیرا این موضوع هیچ دلیل عملی ندارد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دکترین نظام است، تصریح کرد: در طول عمر انقلاب به هیچه وجه ما نسبت به هیچ کشوری متجاوز نبوده‌ایم این در حالی است که دشمنان ما را به عنوان تهدید و تروریسم برجسته می‌کنند.

در ادامه دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سپاه امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه شعار سی و پنجمین سال این بزرگداشت با همدلی و همزبانی می‌توانیم است، گفت: رژه نیروهای مسلح سی و یکم شهریورماه در مرکز استان توسط منطقه دوم دریایی سپاه اجرا خواهد شد.

ابراهیم بحرانی با بیان اینکه غباروبی گلزار شهدا که هر ساله با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود امسال مطابق سنوات گذشته توسط بنیاد شهید اجرا خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه سال 94 مزین بنام شهید مهدوی است سعی داریم حماسه رزمی این شهید و همرزمانش با کیفیت هرچه تمامتر با همکاری منطقه دوم دریایی سپاه در ساحل بوشهر به اجرا درآوریم.

بحرانی به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، شب خاطره و پیاده‌رویی خانوادگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار