طی حکمی از سوی سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمونین(ع)استان ایلام، سرهنگ پاسدار علی آبدونی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه دهلران منصوب گردید.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۳۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; آیین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه دهلران با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمونین(ع)ایلام، مسئول حفاظت اطلاعات و بازرسی سپاه استان ایلام، پرسنل سپاه ناحیه دهلران، فرماندار و جمعی از بسیجیان و فرماندهان بسیج برگزار شد.

در این مراسم سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) استان ایلام از زحمات 31 ساله سرهنگ پاسدار اردشیر اکبری فرمانده اسبق سپاه ناحیه دهلران تقدیر نمود.

همچنین طی حکمی از سوی سردار حسینی، سرهنگ پاسدار علی آبدونی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه دهلران منصوب گردید.

براساس این گزارش؛ سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: بنده به پاسدار بودن و خادمی ولایت افتخار می کنم چون در راهی گام بر میدارم که حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه دهنده آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر هستم.

وی افزود: به فضل الهی تمام سعی و توان خود را در جهت پیشبرد اهداف عالیه سپاه که همان اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به کار خواهم بست.

سرهنگ آبدونی تصریح کرد: از جمله اهداف بنده در سپاه ناحیه دهلران توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در شهرستان دهلران است که این مهم محقق نخواهد شد مگر با تعامل، همفکری و همدلی اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت مدار و بابصیرت دهلران.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران خاطر نشان کرد: همه می بایست با وحدت و انسجام و درصحنه بودن و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه در مقابل دشمنان انقلاب و نظام ایستادگی کنیم تا خدایی نکرده آسیبی به کشور وارد نشود.


ارسال نظرات