سرهنگ پاسدار عزت الله نظم آبادی گفت: رسانه‌ها نقش ارزنده ای در انتقال مفاهیم درست فرهنگ در جامعه ایفا می‌کنند و احیاء و ارتقاء فرهنگ بدون حضور رسانه‌ها ممکن نخواهد بود.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۳۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

مسئول روابط عمومی سپاه روح الله در دیدار مسئولین روابط عمومی رده های سپاه روح الله با واحد اطلاعات و اخبار شبکه استانی آفتاب صداوسیما را موثر ترین رسانه برای تبلیغات فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و افزود: صداوسیما یکی از موثر ترین نهادهای ایجاد و تغییر فرهنگ است و ان شاالله بتواند در فرهنگ اسلامی پویاتر باشد.

وی گفت: در جریان تهاجم فرهنگی و جنگ غیر نظامی جهان غرب علیه ارزش های نظام اسلامی، رسانه ها نقش اثرگذار ترین سلاح تخریبی را دارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری وظایف رسانه ی ملی در خلال جنگ رسانه ای را خنثی کردن تبلیغات دشمن در داخل و ضربه زدن به دشمن در فضای عمومی می دانند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح الله: اسلام مبنای فرهنگی ما را مشخص می کند و سرلوحه زندگی ماست و باید الگویی اسلامی که به کرات مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، عمل کنیم.

وی در پایان گفت: صداوسیما روی افکار و سبک زندگی مردم جهت دهنده است و نقش رسانه ها و علی الخصوص صدا و سیما در ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی غیرقابل انکار است.


ارسال نظرات