خبرهای داغ:
معاون مدیرکل توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد:

نیروهای جدید از تجارب کارکنان باسابقه بهره‌ بگیرند

نیروهای استخدامی جدید بنیاد با هدف توانمند شدن در جهت ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگران از تجربیات کارکنان با سابقه بهره‌ بگیرند.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۳۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از خبرگزاری ایثارامیربهنام جوشقانی، معاون مدیرکل توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جذب نیروهای استخدامی جدید در بنیاد اشاره کرد و گفت: این نیروها با توجه به منشور اخلاقی باید قوانین بالادستی بنیاد را نصب العین خودشان قرار دهند تا بتوانند خدمات مطلوبی، اسرع وقت در شان خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه بدهند.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به سیاست‌های ریاست عالی بنیاد، اجرای برنامه‌های آموزش عمومی، تخصصی و جانشین‌پروری و رسیدگی به امور رفاهی کارکنان را در دستور کار خود قرار داده تا نیروهای انسانی خود را تقویت کند.

این مسئول افزود: با اجرای برنامه‌های یاد شده، شناخت کارکنان بنیاد به قوانین مربوطه افزایش می‌یابد و همچنین این روحیه در آنها ایجاد می‌شود که خودشان را به روز نگه دارند و بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه بدهند.

جوشقانی با اشاره به اینکه انتقال تجربیات کارکنان با 30 سال سابقه کار به نیروهای استخدامی جدید بنیاد در جهت توانمند شدن آنها ضروری است، گفت: بنیاد در دوره‌های آموزشی که برای کارکنان به صورت هفته‌ای در کردان کرج برگزار می‌کند، در پیاده‌سازی این تجارب همت کرده تا نیروهای جوان بتوانند از آنها استفاده کنند.

 

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار