خبرهای داغ:
ضرغام صادقی دانش‌محوری را یکی از اصول اساسی در برنامه‌ریزی‌های کشور خصوصاً، اقتصاد مقاومتی برشمرد.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۲۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس ضرغام صادقی، منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در همایش شوراهای استان فارس که در شهر جدید صدرا برگزار شد، گفت: شوراها یک ظرفیت بزرگ و تاثیرگذار برای کشور محسوب می‌شوند که با استفاده مطلوب از آنها، زمینه توسعه همه جانبه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 117 هزار نفر به‌عنوان عضو شوراها در کشور، گفت: هر یک از این اعضا، یک ظرفیت برای ایران اسلامی محسوب می‌شوند.

صادقی دانش‌محوری را یکی از اصول اساسی در برنامه‌ریزی‌های کشور خصوصاً، اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: بسیاری از ارکان اصلی این مهم در شوراها قابل مشاهده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای شهر و روستا، نماد مردم محوری در تمام ابعاد از تصمیم‌گیری‌ها محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه وضع بودجه امسال در بخش نفت و گاز نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست و به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اعتبارات نفتی و گازی امسال تنها 35 درصد از کل اعتبارات کشور را به خود اختصاص داده است.

بنا بر این گزارش، شهرام قائدی، شهردار صدرا نیز در این مراسم گفت: امروز وجود قوانین فرسوده موجب شده تا مجموعه مدیریت شهری در بسیاری از کارها به شکل ناقص وارد عمل شود و گاهی هم کارها را ابتر باقی بگذارد.

شهرام قائدی با بیان اینکه بدون شک بزرگترین و ارزشی‌ترین نهاد مردمی در مردم سالاری دینی شوراهای اسلامی است، افزود: پایبند بودن به عاملیت شورا می‌تواند کارآفرینی، عمران، آبادانی و توسعه همه جانبه کشور را به دنبال داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها