خبرهای داغ:
سقاچی خبر داد:

ارائه تسهیلات جهت احداث مسجدهای بین‌راهی در استان فارس

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس گفت: ما آمادگی داریم در جاده‌های استان برای هر کسی که بخواهد مسجد بسازد، زمین در اختیارش قرار دهیم و برعکس چنانچه زمین در اختیار ما قرار دهد، مسجد بین‌راهی برای آنان بسازیم.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۲۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس، با تأکید بر اینکه تمام همت ما جهت تشویق مردم به اقامه نماز و فراهم کردن امکانات لازم جهت اقامه نماز برای اقشار مختلف مردم است، گفت: در این راستا هیچ عیب و ایرادی برای احداث مسجد، حسینیه و نمازخانه بر سر راه مردم نمی‌گذاریم.

وی افزود: ما آمادگی داریم در سطح شهر شیراز و در هرجایی که مردم احساس نیاز به وجود یک مسجد کنند و زمین داشته باشند در اختیار ما بگذارد و ما به وسیله خیرین مسجدساز برای آن‌ها مسجد خواهیم ساخت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز ادامه داد: همچنین اگر عده‌ای از مردم در یک محله، زمینی برای احداث مسجد نداشته باشند اما بخواهند مسجد بسازند، ما زمین را به‌صورت رایگان در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

سقاچی عنوان کرد: همچنین در جاده‌های بین راهی در سطح استان فارس نیز هر کسی اراده کند که مسجد بسازد ما حاضریم زمین در اختیار او قرار دهیم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس اضافه کرد: برعکس این قضیه نیز اگر افراد متقاضی احداث مسجد زمین داشته باشند و همچنین فاصله این مسجد تا مسجد بعدی بیشتر از 50 کیلومتر باشد، ما آمادگی داریم که چنانچه زمین در اختیار ما قرار دهند، برای آن‌ها مسجد بین‌ راهی بسازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها