خبرهای داغ:
آیت‌الله ایمانی از وزیر بهداشت خواست تا در خصوص احداث بیمارستان جدید نمازی، هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و کار آغاز شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۰۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس  آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس  در دیدار با وزیر بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی که برای افتتاح طرح‌های عمرانی به شیراز سفر کرده بود، ضمن ابراز امیدواری نسبت به کمک دولت برای حل مشکل احداث این بیمارستان، گفت: مطلع هستم که اعتبارات خوبی به حوزه سلامت اختصاص داده شده، امیدواریم ادامه یابد تا دغدغه مردم در حوزه بیماری مانند گذشته نباشد.

وی از وزیر بهداشت خواست تا در خصوص احداث بیمارستان جدید نمازی، هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و کار آغاز شود و گفت: روزانه 30 هزار بیمار و همراه بیمار در بیمارستان فعلی نمازی رفت و آمد و خدمات دریافت می‌کنند.

آیت‌الله ایمانی گفت: اورژانس بیمارستان فعلی نمازی به تنهایی خدماتی مانند یک بیمارستان 200 تخت خوابه را ارایه می‌کند و مردم علاقه بسیاری به این مرکز دارند و با توجه به خدمات مناسبش، ترجیح می دهند خدمات خود را از این بیمارستان دریافت کنند.

منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: موفقیت‌هایی که اکنون وزیر بهداشت در زمان وزارت دارد مرهون خدمات خیرین است که همواره از گذشته در حوزه پزشکی داشته‌اند زیرا عمل صالح تداوم می‌یابد و فارس نیز در حوزه خیرین دارای توانمندی‌هایی است .

امام جمعه شیراز ادامه داد: فارس از معدود استان‌هایی هست که از طرف خیرین در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت سرمایه‌گذاری خوبی انجام شده و این سرمایه‌گذاری‌ها زمینه ارتقا توان ارائه خدمات به سایر کشورها را نیز فراهم کرده است.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به اهمیت توریست درمانی، خاطرنشان کرد: بیمارانی که از سایر نقاط از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس مراجعه می‌کنند، سفیرانی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها