خبرهای داغ:
مدیر توزیع نیروی برق لارستان از افتتاح و بهره‌برداری 29 طرح روشنایی معابر و رفع افت ولتاژ در سطح این شهرستان در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۰۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

امین دامن‌کشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار به گزارش خبرگزاری بسیج فارس در لارستان با بیان اینکه 29 طرح روشنایی معابر و رفع افت ولتاژ در سطح این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: تمام این طرح‌ها در پنج‌ماهه سال 94 و از محل اعتبارات استانی با هزینه‌ای بالغ‌بر 2 میلیارد و 76 میلیون تومان به اجرا در آمده است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل؛ شش طرح روشنایی معابر در روستاهای ده‌میان، دشتی، احمدمحمودی، چغان، کاریان و لاغران بوده که درمجموع به طول 3 هزار و 800 متر انجام ‌شده است.

مدیر توزیع نیروی برق لارستان با بیان اینکه پست هوایی در بخش‌های مرکزی، اوز، جویم، بنارویه و صحرای باغ و همچنین یک دستگاه تقویت‌کننده ولتاژ در منطقه گلک از توابع بخش جویم نصب ‌شده است، تصریح کرد: در مجموع این پروژه‌ها یک‌هزار و 500 خانوار از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی از آغاز عملیات اجرایی چهار طرح زیرساخت احداث شبکه فشار متوسط در شهرهای لار، بنارویه، عمادده و بیرم خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح به طول 35 کیلومتر و با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان انجام خواهد شد.

دامن‌کشان با اشاره به اینکه 40 دستگاه پست هوایی در سطح شهرها و روستاهای لارستان با اعتباری افزون‌بر یک‌میلیارد و 900 میلیون تومان نصب خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که تمام این پروژه‌ها تا پایان سال 94 به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها