خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

تساهل در ایمنی مانع توسعه کلان‌شهر شیراز می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ایمنی در شهر شیراز بسیار مهم بوده و هرگونه تساهل در این زمینه به ضرر توسعه سومین حرم اهل‌بیت (ع) است.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۹۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس غلام‌مهدی حقدل  در جمع مدیران و کارکنان آتش‌نشانی شیراز در سخنانی اظهار داشت: صرف هزینه در ایمنی یک سرمایه‌گذاری است و نباید در این زمینه صرفه‌جویی شود بلکه باید از تمام امکانات استفاده بهینه کرد تا ایمنی برای مردم برقرار شود.

حقدل شهر شیراز را یک کارگاه عمرانی برشمرد و گفت: امروز کارهای بزرگ و کوچک عمرانی در شهر شیراز در حال اجرا است که این شهر را تبدیل به یک کارگاه عمرانی کرده و ما در کمیسیون‌های شورا تمام مصوبات را بررسی و رصد کرده و سرعت عملیات عمرانی را نظارت و موردتوجه قرار می‌دهیم.

 این عضو شورای اسلامی شهر شیراز، کم کردن فاصله وضعیت شمال و جنوب شهر را از دغدغه‌های این شورا برشمرد و افزود: ازجمله دغدغه‌های اعضای شورا و عوامل شهرداری‌ها کم کردن فاصله‌ وضعیت شمال و جنوب شهر است که همواره سعی شده تمام زیرساخت‌های شمال شهر در جنوب آن ایجاد شود.

وی اضافه کرد: با این رویه می‌توان میل و رغبت مردم برای ماندن در جنوب شهر را افزایش داد و با به‌روز کردن تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و نیروی انسانی متخصص ایمنی در شهر را افزایش دهیم.

حقدل اظهار داشت: آتش‌نشانی شیراز در حال حاضر وضعیت خوب و رو به رشدی دارد اما دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا خدمات این سازمان به حداکثر برسد و شاهد رشد روزافزون در زمینه تجهیزات، نیروی انسانی و خدمات برای مردم باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: برای حل معضلات شهری نیازمند آموزش مستمر شهروندان هستیم تا جامعه‌ای پویا و سالم داشته باشیم و نیز پول و انرژی ناشی از مشکلات شهری را در زمینه‌های فرهنگی و عمرانی هزینه کنیم.

وی همچنین گفت: ایمنی در شهر شیراز بسیار مهم بوده و هرگونه تساهل در این زمینه به ضرر توسعه سومین حرم اهل‌بیت (ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها