خبرهای داغ:
استاد دانشگاه بیرجند گفت: داشتن طرح توجیهی قوی و شناسایی هدف و نقاط قوت و ضعف کار از عوامل موفقیت در ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۹۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خانم کهنسال در همايش اشتغال زایی و كارآفريني که با حضور بسیجیان شهرستان سربیشه برگزار شد، اظهارداشت: يك كارآفرين هميشه قبل از اينكه اقدام به دريافت تسهيلات خوداشتغالي کند به دنبال شناسایی هدف و نقاط ضعف و قوت كار می رود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مشخص کردن سقف تسهيلات مهمترين چيزي است كه در زمان دريافت تسهيلات بايد مدنظر قرار بگيرد، افزود: داشتن طرح توجيهي قوي از دیگر اهداف یک طرح است.

وی صبر را از ویژگی های مهم کارآفرینی دانست و عنوان کرد: برای اینکه بخواهیم یک کارآفرین موفق باشید باید عجله ای برای دست یابی به موفقیت نداشته باشید و در مقابل مشکلاتی که بر سر راهتان قرار می گیرد؛ صبورانه عمل کنید.


این استاد دانشگاه بیرجند با بیان اینکه باید در بحث گياهان دارويي فعاليت گسترده ای انجام شود، تصریح کرد: كارآفريني را از خانه شروع كنيد و براي شروع هر كاري بايد امید داشت.
كهنسال خطاب به بسیجیان تاکید کرد: در تمام جلسات وهمايش هايي كه شركت مي كنيد حداقل يك برگ يادداشت و يا دفترچه به همراه داشته باشيد و ايده هاي نويي را كه مي شنويد يا مي بينيد؛ يادداشت نمايید تا در زمان مناسب بتوانيد ايده را پياده كنيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها