خبرهای داغ:
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقابله با معضلات مالی و پدیده خشک‌سالی، 117 هزار نفر عضو شوراهای اسلامی در کشور باید به‌گونه‌ای عمل کنند تا زمینه جذب گردشگر خارجی فراهم شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۸۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس ضرغام صادقی در همایش روسای شورای اسلامی استان فارس در سخنانی اظهار داشت: فسادستیزی و دانش‌محوری یکی دیگر از اصول محکم و تأثیرگذار در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه هیچ عمل و جایگاهی مهم‌تر از خدمت‌رسانی به مردم نیست، افزود: در عمل متولی کار فرهنگی، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها هستند که دلسوزانه ذائقه مردم را شناخته و بر اساس آن فعالیت‌های خود را اجرایی می‌کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش بودجه‌های نفت و گاز نسبت به سال‌های گذشته که کمتر از 35 درصد کل اعتبارات کشور است، برای مقابله با این معضل نیاز به تعامل و همکاری بین تمام دستگاه‌ها و نهادهای مردمی است.

صادقی با تأکید بر اینکه کاهش میزان بارندگی در سال زراعی 250 میلی‌متر بوده که میزان جهانی آن 800 میلی‌متر است و در 30 و یا 40 سال آینده دمای کره زمین دو درجه افزایش می‌یابد، افزود: به ازای هر درجه افزایش دما 15 درصد کاهش بارندگی داشته‌ایم و درنتیجه شاهد کاهش 30 درصدی بارندگی در کشور هستیم.

وی تصریح کرد: برای مقابله با معضلات مالی ناشی از پدیده خشک‌سالی، 117 هزار نفر عضو شوراهای اسلامی در کشور باید به‌گونه‌ای عمل کنند تا زمینه جذب گردشگر خارجی و داخلی فراهم شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: احیا و توجه به بافت‌های تاریخی و قدیمی به‌ویژه ساختمان‌هایی که معماری آن به سبک اسلامی است ازجمله راه‌های جذب گردشگر خارجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها