فرمانده سپاه ناحیه سمنان:

تقویت فرهنگ انقلابی و اسلامی در جامعه از اهداف بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: بسیج و بسیجی امروز به دنبال تقویت فرهنگ انقلابی و اسلامی در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۴۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، منصور شوقانی در دیدار با فرماندار سمنان که به مناسبت هفته دولت در دفتر فرماندار برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از زحمات مجموعه کارکنان فرمانداری اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تفکر بسیجی در میان کارکنان و مدیران استانداری و فرماندهی جریان دارد.

وی افزود: یکی از اهداف مجموعه سپاه، ایجاد همدلی و صمیمیت میان دستگاه های اجرایی شهرستان با سپاه و بسیج است؛ به طوریکه از ظرفیت بسیج به خوبی در جامعه استفاده شود.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: بسیج و سپاه با ظرفیتی که دارد می تواند مشکلات و معضلات جامعه را به حداقل برسانند.

شوقانی تصریح کرد: امروز این مجموعه بزرگ که از بسیجیان با ایمان و مؤمن تشکیل شده است به دنبال تقویت فرهنگ انقلابی و اسلامی در جامعه است که امیداریم با همکاری و پشتیبانی فرمانداری دغدغه های موجود در زمینه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به حداقل برسانیم.

میراث دار خون شهیدان باشیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و هفته دولت بیان کرد: باید میراث دار خون پاک شهدا باشیم و آرامش خود را مدیون شهدای انقلاب اسلامی بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی خیری گنجی افزود: مسئولین در هر جایگاهی که هستند باید خود را خادم مردم و جامعه اسلامی بدانند و در کارهای خود خلوص نیت داشته باشند؛ همچنین مسئولین باید تکبر و غرور ریاست و جایگاه والا را در مقابل آحاد مردم از خود دور کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار