مراسم گرامی داشت شهدای دولت با حضور فرماندارمیبد، مدیران ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم در مسجد مرشدی شهرستان میبد و به همت بسیج ادارات شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۳۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت‌الاسلام حسنی در این مراسم به ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر پرداخت و گفت: مهم‌ترین ویژگی دولت شهیدان رجایی و باهنر مکتبی بودن آن‌ها بود.

امام‌جمعه موقت میبد ولایتمداری، اخلاق‌مداری، ساده زیستی و خدمت گذاری از دیگر ویژگی‌های این دو شهید برشمرد و بابیان اینکه شهیدان رجای و باهنر برخاسته از نظام و انقلاب و از جنس مردم بودند افزود: دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی امروز باید با این ویژگی‌ها در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند.

وی در ادامه با اظهار تأسف از عملکرد برخی‌ها در فضاهای مجازی و سخنرانی‌ها در گوشه و کنار و قلم‌زنی‌ها در تحریف خط نورانی امام راحل(ره) گفت: امام(ره) باعث عزت و بیداری ما شد و خط نورانی امام باید با همان شیوه‌ای‌ که امام در سخنرانی و نوشته‌هایشان تفسیر کرده‌اند؛ از سوی دولتمردان ما همانند رجایی و باهنر، خط و اهداف امام را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام حسنی با اشاره به روحیه خدمت گذاری شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: مردم ما امروز هم همین توقع را از دولتمردان و کارمندان ادارات دارند و باید این روحیه خدمت گذاری در تمام کسانی که کارگزار این کشور هستند موج بزند.

امام‌جمعه موقت میبد با تأکید بر اینکه هرچه زمان جلوتر می‌رود نقشه دشمن پیچیده‌تر می‌شود گفت: دشمن جنگ تمام‌عیار اقتصادی را علیه ما شروع کرده است و باید در مقابل آن مقاومت کنیم.

وی افزود: نظامی که به‌عنوان الگوی نظام الهی و اسلامی مطرح است و انقلابی که تمام مستضعفان عالم به این نظام دل‌بسته‌اند و همه هم‌ وغم دشمن این است که این انقلاب را به انحراف بکشاند باید همه ما تلاش کنیم مبانی انقلاب را از این مشکلات عبور دهیم.

حجت‌الاسلام حسنی تصریح کرد: اگر می‌خواهید روزبه‌روز شاهد پیشرفت این نظام الهی باشید باید ملت و دولت با همدلی هم ‌زبانی با وحدت و یکپارچگی و اطاعت از ولایت‌فقیه در مقابل موج‌های سنگین دشمنان ایستادگی کنید.

ارسال نظرات