فرمانده سپاه پیشوا :

همدلی و هم‌زبانی در پیشوا محقق شده است

خبرگزاری بسیج: حسن عاطف ضمیر صبح امروز به‌ همراه جمعی از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا به‌ مناسبت هفته دولت با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۸۵۶۲۱۶۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا: فرماندار شهرستان پیشوا طی سخنانی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: نقش سپاه در پایداری و استحکام نظام اسلامی بی‌نظیر بوده و از ابتدای انقلاب فعالیت‌های تاثیرگذاری نهاد را در تمام عرصه‌های شاهد بوده‌ایم.

عباس ملکوتی‌خواه با اشاره به نقش موثر بسیج و سپاه در نظام جمهوری اسلامی، گفت: سپاه بر اساس یک ضرورت تاریخی و به صورت خودجوش به همت مردم انقلابی به اقتضای نیاز انقلاب اسلامی برای پاسداری و دفاع از آن در برابر توطئه‌های خارجی و داخلی،‌ از متن و بطن جامعه انقلابی به‌ وجود آمد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی سپاه در تمام حوزه‌های مورد نیاز انقلاب افزود: سپاه رسالتش پاسداری از انقلاب به هر نحو ممکن است و به گونه‌ای سامان یافته تا بتواند هر تهدیدی با هر ماهیتی را که علیه انقلاب و دستاوردهای انقلاب شکل می‌گیرد، خنثی کند.

همدلی و هم‌زبانی در پیشوا محقق شده است

حسن عاطف ضمیر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا نیز ضمن تبریک هفته دولت بیان داشت: در سالی که به فرموده رهبر انقلاب (مدظله العالی) سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است در شهرستان پیشوا این مهم به خوبی محقق شده که حاصل آن خدمت صادقانه به مردم است.

وی در ادامه به فعالیت‌های بسیج در تمام عرصه‎ها اعم از سیاسی اجتماعی ، اقتصادی، فرهنگی و ... اشاره کرد و گفت: بسیج یادگار امام خمینی(ره) و رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است و انقلاب ما با همه فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها با نام بسیج به نتیجه رسید که نام بسیج برگرفته از توده مردم است بنابراین همه مردم بسیجی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با اشاره به نقش موثر سوله‌های صالحین در ترویج فرهنگ اسلامی، افزود: احداث سوله‌های چندمنظوره صالحین جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و امید آن می‌رود با افزایش تعداد آن‌ها در راستای انجام اقدامات ورزشی و فرهنگی بتوانیم فضای فرح بخش و پر نشاطی برای مردم منطقه ایجاد کنیم.

ارسال نظرات