خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان مطرح کرد

اختصاص 2700 میلیارد تومان اعتبار مهمترین دستاورد سفر ریاست جمهوری به همدان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: اختصاص 2 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به استان از مهمترین دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به همدان بود که زمینه پیشرفت و توسعه را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۵۶۲۱۶۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، مراسم بزرگداشت شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، رئیس حوزه عملیه همدان، معاونان استاندار همدان، فرماندهان نظامی، انتظامی، مدیران استانی و اقشار مختلف مردم در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در این مراسم با اشاره به خاطره‌ای از سفر شهید رجایی در سال 60 به همدان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای رفتاری برای مسئولان نظام هستند که در این راستا دولتمردان باید با الگوگیری مسیر آنها را برای خدمت‌رسانی به مردم ادامه دهند.

محمدابراهیم الهی‌تبار افزود: در هفته بزرگداشت دولت، سیاست‌ها، برنامه‌ها و عملکردها توسط دستگاه‌های اجرایی و دولتی به اطلاع مردم می‌رسد تا از خدمات ارائه شده آگاهی پیدا کنند.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری در هفته دولت به همدان تصریح کرد: مردم دارالمؤمنین همدان با حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه حماسه بزرگی را رقم زدند و اگر امکانات بیشتری در اختیار داشتیم مردم شهرستان‌های استان را با شرایط مناسب‌تری به مرکز استقبال از هیئت دولت منتقل می‌کردیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بیان کرد: نخستین دستاوردهای سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به همدان ایجاد شور و نشاط عمومی در بین مردم استان بود و مصداق عملی همدلی و همزبانی، بین دولت و مردم متجلی شد.

وی گفت: قریب یکسال مجموعه کارشناسی و مدیریتی استان همدان برای شناسایی پیشنهادات، درخواست‌ها و مطالبات مردمی برای توسعه همه جانبه استان را پیگیری کردند تا از ظرفیت قانونی و اختیارات مجموعه هیئت دولت در سفر به همدان مطرح و استفاده شود.

الهی‌تبار افزود: اختصاص 2 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به استان از مهمترین دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به همدان بود که زمینه پیشرفت و توسعه را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: همدان به نسبت جمعیت در بین استان‌های کشور رتبه نخست را در اعتبارات ریاست جمهوری به خود اختصاص داده است و همچنین استان همدان به طور متوسط در زمینه تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز رتبه اول یا دوم کشوری را دارد و این حمایت‌ها سبب ایجاد دلگرمی در مسئولان اجرایی و دولتی استان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات