خبرهای داغ:
شرکت تعاونی مجتمع خدماتی ـ رفاهی «گلشید دشت بهار»، واقع در محور مواصلاتی شهرستان بهار ـ همدان امروز همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۱۵۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عملیات اجرایی و احداث نود و ششمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی این منطقه به پایان رسید و در آستانه افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

شرکت تعاونی مجتمع خدماتی ـ رفاهی «گلشید دشت بهار»، واقع در محور مواصلاتی شهرستان بهار ـ همدان امروز همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، شهردار محترم بهار، معاونین فنی و عملیاتی و بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، مدیران کل ادارات حمل و نقل و پایانه ها، تعاون کار و رفاه اجتماعی ادارات و دستگاه های دولتی شهرستان بهار مقامات افتتاح شد.

این جایگاه در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع با احتساب طرح های توسعه ای آتی، احداث شده، که هزینه عملیات اجرایی آن با درنظر گرفتن هزینه خرید زمین در مجموع، به رقمی بیش از 20 میلیارد ریال می رسد.

وجود دو باب مخزن 45 هزار لیتری برای بنزین معمولی و دو باب مخزن 45 هزارلیتری برای نفتگاز در این جایگاه، 2 سکوی بنزین و 2 سکوی نفتگاز مجهز به 8 تلمبه دو نازله از نوع نفت افزار بخشی از ویزگیهای این مجتمع است.

این جایگاه در مسیر شهرستان بهار به طرف علیصدر قرار گرفته و در آینده پيش بيني مي‌شود نياز جمع كثيري از شهروندان، اهالی روستاهای بالادست و بازدیدکنندگان بزرگترین غار آبی جهان را برآورده سازد و سبب تسهيل در امر سوخت گيري به مصرف کنندگان بخش حمل و نقل سبک شود.

مجتمع گلشید دشت بهار با دارا بودن اماکنی همچون نمازخانه، رستوران با ظرفیت 400 نفر، سوپر مارکت، کارواش، تعویض روغنی، باسکول، نمازخانه زنانه و مردانه و سرویس بهداشتی می تواند خدمات در خور و شایسته ای به طیف گسترده ای از اهالي و ديگر هموطنان ارائه دهد.

گفتنی است در این جایگاه عرضه فرآورده های نفتی که توسط بخش خصوصی مدیریت می شود زمینه اشتغالزایی مستقیم برای 11 نفر را فراهم کرده است.

اکنون با راه اندازی این جایگاه، فروش روزانه 15 هزار لیتر بنزین معمولی و حدود 30 هزار لیتر نفتگاز به مصرف كنندگان بخش حمل و نقل پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات