خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امروز استکبار می‌خواهد دوباره از پنجره وارد شد/فتنه جدید در راه است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز دنیای استکبار همان‌هایی که یک عمر باعث بدبختی ما شدند می‌خواهند از پنجره برگردند و با هزار فتنه و شیطنت دوباره یک فتنه و بدبختی دیگری به‌بار بیاورند.
کد خبر: ۸۵۶۲۱۳۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی امروز در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، با بیان اینکه در سایه دولت کریمه خط نفاق رسوا می‌شود، اظهارکرد حکومت و دولت این دو شهید دولت کریمه بود.

وی تصریح کرد : دولت کریمه دولتی است که به اسلام و اهل اسلام عزت و سربلندی و افتخار بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: در طول 30 سال دنیای استکبار و سلطه و دجال‌های غرب با تمام قوا به جنگ ما آمدند اما امروز به فضل خدا در دید دشمن عزیزترین ملت جهان هستیم که این ثمره دولت کریمه است.

وی عنوان کرد : کشورهای عربی امروز در دید جهانیان عزتی ندارند بلکه خفت، خواری، ذلت و خودفروختگی دارند.

محمدی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، بیان کرد : متاسفانه کمتر دیده شده که این سخن مقام معظم رهبری آنچنان که باید تفسیر و استفاده شود.

وی با تاکید بر برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا، اظهارکرد: شرکت در مجالس شهدا کمتر از شهادت نیست و باید از این مجالس بهره‌برداری شود.

وی عنوان کرد : امروز دنیای استکبار همان‌هایی که یک عمر باعث بدبختی ما شدند می‌خواهند از پنجره برگردند و می‌خواهند با هزار فتنه و شیطنت دوباره یک فتنه و بدبختی دیگری به‌بار بیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات