حمیدرضا
دیدار نماینده ولی فقیه سپاه امیرالمؤمین (ع) با مدیر کل صدا وسیما/
مدیر کل صدا وسیما گفت: ایلام و مناطق عملیاتی این استان گنجینه است و ما باید این گنجینه ایثارگری را به بهترین نحو در بحث فرهنگ و امنیت با هم تعامل با سپاه امیرالمومنین(ع) به تحقق برسانیم .
کد خبر: ۸۵۶۲۰۲۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت السلام شمس اله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی در سپاه امیرالمومین(ع)، با عرض تبریک هفته ی دولت ویاد شهید گرانقدر رجایی و باهنر اظهار کرد: واژه ی زیباتر و بهتر از بسیج وجود ندارد که باعث ترویج فرهنگ شهادت و رشادت در مردم می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: سپاه به عنوان حافظ انقلاب اسلامی در تعامل با صدا وسیما که کارهای فرهنگی بسیج و سپاه را برای انعکاس خبری در حیطه های متفاوت خبری و مستند سازی سالهاست که در ارتباط هستند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: وظیفه ی خطیری که در این جنگ نرمی اکنون بر اوضاع حاکم است صرفا ترویج فرهنگ اسلامی است که با حضور صدا وسیما و اصحاب رسانه می توان به خوبی مقابله دشمنان ایستادگی کرد.

علیرضاشیروی مدیر کل صدا وسیمای استان ایلام بیان کرد: من قبل از اینکه مدیرصدا و سیما باشم بسیجی هستم و سپاه به عنوان یک نماد فرهنگی که در حال انجام کارهای فرهنگی، سیاسی و ...به بهترین نحو در حال پیشرفت است .

وی در ادامه عنوان کرد: ما به عنوان ابزاری برای رسیدن به هدف برای گفتمان ولایت فقیه حجت شرعی و قانونی داریم برای مقابله با جنگ نرم و قدرت هوشمندی که وجود دارد باید زمینه را فراهم کنیم.

مدیر کل صدا وسیما تصریح کرد: ماهم هنرمندان خوبی در ایلام داریم و در قالب هنر،" فرهنگ اسلامی" را با کمک سپاه پاسداران بیشتر ترویج خواهیم داد.

شیروی اظهار کرد: ایلام و مناطق عملیاتی این استان گنجینه است و ما باید این گنجینه ایثارگری را به بهترین نحو در بحث فرهنگ و امنیت با هم تعامل با سپاه امیرالمومنین(ع) به تحقق برسانیم .

وی با اشاه به اینکه هیچ مرزی بین سپاه و صداوسیما وجود ندارد، گفت: صدا وسیما را به عنوان پایگاه بسیجی بدانید چون ما با زحمات مرزداری مردم ایلام آشنایی کامل داریم و در امر آزادی مهران بزرگترین کارها را با سپاه انجام دهیم و فیلم های سینمایی بزرگ از عملیات ها و شهیدان شاخص انجام دهیم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار