خبرهای داغ:
مشاور رئیس بنیاد در امور منابع انسانی و مدیریت:

ارتقای انگیزه‌ کارکنان از مهمترین وظایف مسئولان بنیاد است

حفظ و ارتقای انگیزه‌های کاری نیروهای استخدامی جدید در بنیاد، از مهمترین وظایف مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
کد خبر: ۸۵۶۲۰۱۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از خبرگزاری ایثار،فریدون فریدونی، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور منابع انسانی و مدیریت به برگزاری کلاس‌های توجیهی، سنجش و مصاحبه نیروهای استخدامی جدید در بنیاد اشاره کرد و گفت: شناسایی شخصیت و ویژگی‌های اخلاقی و توانایی کاری آنها از جمله اهداف اجرای این برنامه‌ها است.

وی افزود: با شناسایی 16 ویژگی شخصیت نیروهای فوق، می‌توان آینده در ترفیع، ارتقاء و تقسیم کاری که برای آنها صورت می‌گیرد، به درستی عمل کرد، انجام این فرآیند، علمی بوده و در سازمان‌های پیشرو این کار انجام می‌شود.


مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور منابع انسانی و مدیریت گفت: اگر هر سازمانی بتواند کارها را به افراد مناسب بسپارد، ارزش افزوده ارتقا می‌یابد که این منجر به افزایش رضایت ارباب‌رجوع و متقاضیانش خواهد شد.


این مسئول تقویت منابع انسانی را از عوامل پیشرفت درون سازمان‌ها برشمرد و گفت: اکنون با توجه به تقسیم کار و کارسنجی که صورت گرفته، متناسب با حجم کار در بنیاد، منابع انسانی وجود ندارد.


این مسئول با بیان اینکه هدف از تاسیس بنیاد خدمت‌رسانی به جامعه هدف و ایجاد رضایت آنان بوده است، افزود: ما نیز با سپردن کارها به افراد مناسب می‌توانیم رضایت خانواده‌های شهدا و ایثارگران را ارتقا بدهیم.


وی به جذب نیروهای استخدامی جدید از جامعه ایثارگران در بنیاد اشاره کرد و گفت: این نیروها کاستی و توانمندی بنیاد را بهتر از دیگران درک می‌کنند زیرا خودشان از خانواده‌های شهید و ایثارگر بوده و نیازهای آنها را به خوبی می‌شناسند.


مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور منابع انسانی و مدیریت افزود: وقتی این نیروها جذب بنیاد شوند، راهکارهای مناسبی برای اجرای بهتر ارائه خدمات به جامعه هدف پیشنهاد می‌دهند تا رضایت آنها افزایش یابد.

 

فریدونی با اشاره به اینکه پزشک دردشناس است و مریض را به خوبی مداوا می‌کند، گفت: نیروهای استخدامی در بنیاد که از جامعه ایثارگران باشند در شناسایی درد موفق هستند و برای مداوای آن بهترین عمل را انجام می‌دهند.

 

وی گفت: فرآیند کارمندیابی و جذب نیرو در بنیاد خیلی خوب انجام می‌شود ولی مهمترین کار مسئولان بنیاد باید حفظ و ارتقای انگیزه‌های کاری آنها در سازمان باشد، اگر این موضوع به خوبی محقق نشود، آنها کارآیی و بازدهی مطلوبی نخواهند داشت.


مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور منابع انسانی و مدیریت افزود: هر سازمانی که برنامه، فرآیند و شرح کار نداشته باشد، کارمندانی که برای انجام کار وارد می‌شوند خودشان برای آن سازمان معضل به شمار می‌آید.

فریدونی با بیان اینکه عملکرد هر فردی در سازمان مساوی با انگیزه ضربدر توان است، گفت: ما در حد توان نیروهای خوبی را جذب بنیاد می‌کنیم ولی باید حواسمان باشد اگر ایجاد انگیزه نکنیم، کارآیی و بازدهی نیروها مساوی صفر شده و این عدد ضربدر هر عددی شود، صفر می‌شود.

 

1003/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار