مسئول صندوق کارآفرینی امید استان یزد از ابلاغ 48 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج برای تخصیص به زوج‌های جوان یزدی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۸۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدعباس امامی میبدی، بعد از ظهر دیروز در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اظهار داشت: شعب این صندوق در همه شهرستان‌های استان یزد دایر است و این صندوق در حوزه‌های تخصصی اشتغال و ازدواج تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی عنوان کرد: امسال 48 میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات ازدواج به صندوق کارآفرینی امید استان یزد ابلاغ شده که تا پایان مردادماه سال جاری، 9 میلیارد ریال از این میزان به زوج‌های جوان پرداخت شده است.

امامی میبدی بیان کرد: علاوه بر زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها جدید است، زوج‌هایی نیز که از تاریخ عقد آنها یک سال می‌گذرد نیز می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مسئول صندوق کارآفرینی امید استان یزد در مورد تسهیلات اشتغال نیز خاطر نشان کرد: 178 میلیارد ریال نیز برای تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده که تا پایان مردادماه، 35 میلیارد ریال آن پرداخت و برای 170 نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از امضای تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد یزد خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه، دانشجویان دانشگاه آزاد یزد که متقاضی دریافت وام ازدواج و دارای شرایط لازم باشند، می‌توانند علاوه بر 3 میلیون تومان تسهیلات مصوب، تا سقف 10 میلیون تومان دیگر نیز در این قالب دریافت کنند که تاکنون 16 نفر از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

امامی میبدی با اشاره به برنامه‌های این صندوق در سال جاری بیان کرد: حمایت از تولیدات بازارمحور، جلب مشارکت‌های مردمی از طریق طرح‌های امید و احسان و جلب مشارکت‌های خیران از مهم‌ترین برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید در استان یزد است.

مسئول صندوق کارآفرینی امید استان یزد همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیازمند حمایت هستند، یک کارگروه ویژه برای آنها تشکیل داده و طرح‌های آنها را مورد بررسی قرار دهیم و تسهیلات لازم به این قشر را پرداخت کنیم.

 

ارسال نظرات