کلنگ زنی ساختمان اداری بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان "بن"

همزمان با هفته دولت، آئین کلنگ زنی ساختمان اداری بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بن استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۷۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ صبح امروز، با حضور معاون برنامه ریزی استاندار، مدیرکل بنیاد شهد و امورایثارگران، امام جمعه ، فرماندار ، جمعی از مسئولین شهرستان بن و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، کلنگ اجرای ساختمان اداری بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بن بر زمین زده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، در حاشیه این آئین ضمن تبریک هفته دولت گفت: ساختمان اداری بنیاد شهید شهرستان بن در مساحت 1008 متر مربع و با زیربنای 276 متر مربع در دو طبقه ساخته خواهد شد.

قدرت الله رییسی، هزینه برآورد شده برای این مجموعه را سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال این طرح تامین اعتبار شده است.

رییسی اظهار داشت: عملیات احداث این مجموعه در ماه جاری آغاز خواهد شد و امید می رود تا پایان شهریور ماه 95 آماده بهره برداری شود.

مدیرکل بنیاد استان تصریح کرد: این مجموعه در دو طبقه احداث خواهد شد که طبقه اول مجموعه اداری و طبقه دوم به عنوان مهمانسرا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: شهرستان بن بیش از 400 شهیدگلگون کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و در فاصله 18 کیلومتری شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار