خبرهای داغ:
افتخاری عنوان کرد: اخلاق مداری به خصوص در محیط خانواده ،اصلاح ساختار اخلاق فردی و اجتماعی در جامعه و جلوگیری از هنجار شکنی ها باید محوریت برنامه ها باشد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۴۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آوج ، عباس افتخاری مسئول برنامه های بومی و محلی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه خانواده،محور برنامه های بومی و محلی در این شهرستان می باشد اظهار کرد: از آنجایی که دشمن به دنبال تخریب خانواده اسلامی و تبدیل آن به خانواده های غربی می باشد به همین منظور اهمیت کار ما بالا میرود که در زمینه مسائل خانواده و اجتماع بیشتر فعالیت کنیم.
وی در ادامه گفت: برنامه های پارک ملت شهر آوج برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به صورت هدفمند، هدایت شده و برای حرکت به سوی ارزش های نظام و انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است و این برنامه ها  از ابتدای خرداد ماه سال 94 تا آخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 این مسئول با تاکید بر حضور خانواده ها در برنامه های بومی و محلی خاطر نشان کرد: والدین همراه فرزندان خود در این برنامه ها حضور داشته باشند زیرا برنامه هایی با محوریت خانواده ها نیزبرگزار می شود.

افتخاری افزود: حضور روحانیون و علما شهر دراجرای برنامه ها ،همکاری شهرداری و شورای اسلامی،اجرای هر روزه و مناسبتی به صورت ویژه برنامه،اجرای برنامه برای همه سنین و استفاده از شیوه های مختلف برای  انتقال پیام از جمله نقاط قوت برنامه های بومی و محلی در شهرستان آوج می باشد.

مسئول برنامه های بومی و محلی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) با تاکید بر زنده نگه داشتن ارزش های  اسلامی و جلب توجه خانواده ها به نماز و دیگر فرائض اسلامی عنوان کرد:  اخلاق مداری به خصوص در محیط خانواده،اصلاح ساختار اخلاق فردی و اجتماعی در جامعه و جلوگیری از هنجار شکنی ها باید محوریت برنامه ها باشد.

 

1005/پ 30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها