مدیر کل اوقاف استان سمنان:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی مردم داری و انقلابی گری هستند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: شهیدان رجایی و باهنر با رفتار و عمل خود، مردمداری و پایبندی به اصول انقلاب را ترویج می کردند.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۹۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی در سالروز شهادت رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر باتوجه به اینکه مدت کمی در نظام جمهوری اسلامی خدمت کردند ولی الگویی عالی در پایبندی به اصول انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: همه ما باید با مردمداری و نوع دوستی به مردم عزیز کشورمان بدون چشم داشتی به خدمت بپردازیم.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان سمنان با توجه به اینکه امروز روز مبارزه با تروریسم نام گرفته است بیان کرد: 17 هزار شهید ترور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آماری چشم گیر است، که لکه ننگی بر دامن گروه های تروریستی است.

واحدي تصریح کرد: منافقین منفورترین گروه تروریستی در چشم مردم ایران هستند که از شهدای محراب تا مردم عزیز کوچه و بازار را به شهادت رساندند.

وی اظهار کرد: امروز که گروه های تروریستی تکفیری در ممالک اسلامی اقدام به آدم کشی می کنند دست پروده آمریکایی ها و صهیونیست های غاصب هستند.

حجت الاسلام و المسلمین واحدی تأکید کرد: قرآن کریم در جایی که سخن از اولین ترور در تاریخ بشریت است به این نکته اشاره می کند که ترور یک نفر، ترور بشریت است.

وی در پایان افزود: پیام جمهوری اسلامی صلح و امنیت در سایه نوع دوستی و مهربانی بدون خون و خون ریزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار