سرهنگ پاسدار محمد علی میری گفت:بیش از 200 هزار بسیجی کارمند در ۲۴۵ دستگاه اجرائی استان در قالب 245 پایگاه مقاومت بسیج کارمندی در ادارات کل استان سیستان وبلوچستان مشغول به خدمت هستند.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۵۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان   گفت: اکنون ۲۰۰ هزار بسیجی کارمند در ۲۴۵ دستگاه اجرایی استان در راستای اهداف بسیج مشغول به خدمت هستند.

به گفته سرهنگ محمد علی میری، بسیجیان در جهت ایجاد امنیت اداری، کار آمدسازی خدمت بی منت، تلاش در جهت کاهش فساد اداری، تقویت عفاف و حجاب، پاسخگویی شفاف به مردم و رسیدن به مدیریت جهادی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: پایگاه های بسیج در ادارات به منظور ارتقا امید و نشاط بخشی در ادارات، توانمندسازی بسیجیان کارمند، اثبات کارآمدی نظام با محوریت تاثیر گذاری و تکریم ارباب رجوع و تقویت همدلی و همزبانی در ادارات ایجاد شده است.

سرهنگ میری با اشاره به نقش بسیج در نظام جمهوری اسلامی گفت: بسیج به دلیل شرایط خاص تعریف شده از سوی حضرت امام(ره) توانست در آزمایش های مختلف به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس با سرافراز نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی یاد آور شد: در آن برهه زمانی کارمندان بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیل و ارزشمندی داشتند و اکنون در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت انتظار است در زمینه تحول اداری، ارتقا روحیه جهادی، کم توقعی، ایثار و بصیرت گام بردارند.

ارسال نظرات