خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)قزوین:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)قزوین بیان کرد: روحیه عاشورایی و جهادی قدرت جمهوری اسلامی ایران است باید این روحیه را حفظ کرده و تلاش برای رشد فکری و شخصیتی را برای تحقق اراده خداوند مدنظر قرار دهیم.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۴۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سردار محمد شاهرخی در اردوی تربیتی مربیان و سرمربیان صالحین اقشار بسیج استان با اشاره به اهداف و رسالت شجره طیبه صالحین اظهار داشت:‌ راه و چشم‌انداز صالحین را آیات قرآن ترسیم کرده و همانطور که امام خمینی (ره) می‌فرمایند «تا می‌توانید برای اسلام انسان همفکر و فداکار تربیت کنید» باید برای این تحقق اهداف اسلام و تربیت نیروی همتراز انقلاب اسلامی تلاش کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت بسیج و نقش آن در آینده انقلاب اسلامی یادآور شد: کشور،‌ملت، انقلاب و تاریخ ما به بسیج نیازمند و بسیج نیز به کیفیت نیازمند است و همانطور که انقلاب اسلامی ایران به خواست خداوند و علیرغم میل مخالفان به پیروزی رسیده و استمرار پیدا کرد باید بدانیم در مسیر اهداف آن حرکت کردن از اهداف صالحین است چرا که همین انقلاب دنیا را متحول می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین تصریح کرد: باید درد و دغدغه انقلاب اسلامی را داشته و برای پیشبرد اهداف آن تلاش کنیم؛ صالحین نیز می‌خواهند با تربیت انسان‌های همتراز انقلاب اسلامی خروجی‌اش را به سمت ایجاد شرایطی برای حرکت در مسیر انقلاب قرار دهد.

شاهرخی با بیان اینکه یکی از خروجی‌های صالحین و مهمترین آن باید صاحب اختیار دانستن قدرت مطلق خداوند باشد تاکید کرد: به گفته امام خمینی (ره) عالم محضر خداست و همانطور که دشمن می‌داند که آنچه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند باور وحدانیت بود امروز نیز صالحین باید در برابر توطئه دشمن نقش ایفا کرده و این باور را تقویت کند.

وی مطالبه‌گری و استکبارستیزی را با هدف ایجاد حریم امن برای انقلاب اسلامی و دفاع همه جانبه از ولایت فقیه از دیگر خروجی‌ صالحین عنوان و خاطرنشان کرد: باید به اهداف و شناسنامه انقلاب اسلامی پایبند بوده و هیچ‌‌گاه اهداف استکبارستیزی آن را فراموش نکنیم چرا که آمریکایی که امروز هزاران نفر را در سوریه، عراق، بحرین، یمن و آفریقا به شهادت می‌رساند نمی‌تواند همنشین خوبی برای ما باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین با اشاره به خباثت‌های انگلستان و آمریکا و دشمنی‌های آنها با ملل مسلمان عنوان کرد: تمام بدبختی‌های وارده بر ما به دست استکبار و انگلیس خبیث است که اگر غیرت داشته باشیم هیچ گاه قاتل هزاران شهید این کشور را فراموش نمی‌کنیم. چرا که این مباحث مسائل حزبی نبوده و بحث اصلی انقلاب اسلامی است که همان مسئله استکبارستیزی بوده و صالحین آن را بر خروجی خود قرار داده است.

این مسئول روحیه عاشورایی و جهادی را قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و با تشریح آن و اینکه این روحیه به معنای تهاجم بر ملل دیگر نیست، خاطرنشان کرد: باید این روحیه را حفظ کرده و تلاش برای رشد فکری و شخصیتی را برای تحقق اراده خداوند مدنظر قرار دهیم تا خروجی صالحین به سمتی باشد تا اهداف انقلاب محقق و در مسیر فرامین رهبری حرکت کنیم.

شاهرخی دعا برای فرج امام زمان (عج) را مهمترین دعاها عنوان و تصریح کرد: آنچه که باید در جلسات صالحین هدفمند باشد حرکت در مسیر اهداف انقلاب بوده و باید برای تخریب توطئه دشمنان قصد قربت داشت و سخت‌کوش باشیم.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها