سرهنگ فقیری گفت: اهداف نظام وانقلاب به واسطه بسیجیان وکارمندان بسیجی به دلیل نقش ارزنده وبی بدیلی که داشته اند اجراشده ومی شود
کد خبر: ۸۵۶۱۸۳۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری  در همایش روز قشر بسیج کارمندی که شب گذشته با حضور مدیران،فرمانده هان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات کل استان ،کارکنان نمونه و بسیج کارمندی که در سالن خاتم استانداری سیستان و بلوچستان،بر گزارسد  اظهار کرد: بسیج به دلیل شرایط خاصی که امام خمینی (ره) برای آن تعریف کرده توانست در جنگ تحمیلی خوب بدرخشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان با بیان اینکه نقش کارمندان در دوران دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل بود، افزود: کارمندان بسیجی بسیاری بودند  که در مناطق عملیاتی ماندند و فرمانده شدند و به قبیله شهدا پیوستند و نقش مهمی در خدمت به نظام ایفا کردند.

این مسئول ادامه داد: این قشربا لبیک به فرمان امام خمینی (ره) در دجنگ نابرابر عراق علیه ایران حضور یافته وبا ایفای رسالت اسلام را پیروز وسربلند نگه داشتند و بعد از جنگ تحمیلی هم نقش بسزایی در کشور دارند و با روحیه ایثار و تلاش شبانه‌روزی برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: در سال همدلی و همزبانی از کارکنان دولت انتظار می‌رود روحیه بسیجی و ایثار و از خود گذشتگی خود را حفظ کرده و بیش از پیش در بخش تحول اداری گام بردارند.وبا همت بیشتر در راستای خدمت رسانی به مردگ تلاش کنند

فقیری بیان کرد:امروزه اهداف نظام وانقلاب به واسطه آگاهی،بصیرت وهوشیاری بیش از پیش کارمندان بسیجی به ثمر رسیده وباید در مسیر درست با یاری خداوند متعال به مقصد برسیم و در کمک به دولت باید با همان روحیه ایثار و کم توقعی دوران جنگ کار کرد و هرچه بیشتر این روحیه را در خود تقویت کنیم مردم بیشتر در صحنه خواهند ماند.

وی افزود: نقش کارمندان مانند ستون فقرات سایر بخش‌هاست، بسیج می‌تواند بسیار موثر باشد زیرا بسیجی یعنی کم‌توقع، کار آمد و اثرگذار.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد:بسیج نهاد پاک ومقدسی است که که اعضای آن کار آمد بوده و تابع هیچ حزب و گروهی نیست بلکه بازوی نظام ومدیران می باشد  و همه وظیفه دارند در راستای رسیدن به اهداف نظام در صحنه بوده و تابع ولایت فقیه باشند.

این مسئول گفت: بسیج مانع هیچ مسئولی نیست بلکه در بخش‌های مختلف تلاش می‌کند بازو و یاریگر مدیران باشدتا بیشتر از گذشته در جهت رشد،توسعه، وپیشرفت استان گام بردارند.

 

ارسال نظرات