خبرگزاری میزان - بازی نیروی زمینی و کادوس ماسال در حالی چند ساعت مانده به شروع لغو شد که بنا به اظهار مسئولان تیم نیرو، تمامی تمهیدات لازم برای اجرای بازی در نظر گرفته شده بود.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۸۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، مرحله اول مسابقات جام حذفی فوتبال کشور روز جمعه برگزار شد.

برهمین اساس، مسابقه تیم‌های نیروی زمینی تهران و کادوس ماسال نیز طبق برنامه قرار بود ساعت 17.30 در تهران برگزار شود که به علت عدم حضور تیم میهمان لغو شد.

این در حالی است که مجموعه نیروی زمینی، براساس برنامه ریزی قبلی آماده برگزاری باکیفیت مسابقه بود، اما در حالی که همه مجموعه باشگاه نیروی زمینی آماده برگزاری مسابقه بود، تنها 5 ساعت قبل یعنی ظهر روز برگزاری مسابقه از طرف مسئولان سازمان لیگ اعلام شد که مسابقه برگزار نمی‌شود.

مسابقه رسمی در حام حذفی ایران در حالی لغو شد که تیم نیروی زمینی تمامی تمهیدات لازم برای اجرای بازی در نظر گرفت و متحمل هزینه های میزبانی شد، به‌طوری که حتی میهمانان ویژه ای برای تماشای این بازی دعوت کرده بود که با لغو مسابقه، علاوه بر زیان های مادی متحمل زیان معنوی نیز گردیده است.

براساس این گزارش، برابر مقررات تیم هایی که بعد از قرعه کشی از حضور امتناع می ورزند باید با آن ها برخورد قانونی صورت گیرد و عدم اجرای قوانین در فدراسیون فوتبال موجب تبعات فراوان و ایجاد ذهنیت قانون گریزی در این فدراسیون گردیده و باعث می‌شود، تیم های مختلف به هر نحوی عمل نموده و بخود اجازه دهند به قوانین تمکین نکنند.مایند.

یکی از مشکلات جام حذفی عدم حضور تیم های لیگ برتری در مراحل اول و دوم است. در کنار رسانه‌ها که توجه چندانی به تیم‌های غیر لیگ برتری نمی‌کنند، مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هم توجه چندانی به لیگ یک و لیگ دو ندارند و این امر باعث بی‌نظمی و بی‌قانونی در فوتبال شده است.

حال باید منتظر ماند و دید برخورد سازمان لیگ با این بی قانونی و موارد مشابه چگونه خواهد بود.
ارسال نظرات