مدیرکل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران و کارکنان این بانک با غبارروبی گلزار شهدا پیمان خود را با شهدا و آرمان‌های امام راحل مستحکم‌تر کردند.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۶۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام؛ شهاب زارعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خاطرنشان ساخت: به مناسبت هفته دولت، مدیران و کارکنان بانک مهر اقتصاد استان، گلزار مطهر شهدای گمنام در این استان را غبارروبی و میثاق خود را با شهدا و آرمان‌های امام راحل مستحکم‌تر کردند.

وی با اشاره به فرمایشالت مقام معظم رهبری افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید بکوشیم یاد و خاطره آنان را برای همیشه در دل‌ها زنده نگه داریم و نسل جوان را بیشتر از قبل با آرمان‌های آنان آشنا کنیم.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری گفت: استعانت از روح بلند شهدا، زیارت و گذرندان ساعاتی در کنار قبور مطهر آنان، علاو‌بر افزایش معنویت در زندگی و ایجاد صفای قلب، مشکل‌گشای بسیاری از مسائل ومشکلات زندگی امروزی است.

حجت‌الاسلام رشیدی، مشاور فرهنگی بانک مهر اقتصاد در چهارمحال و بختیاری نیز اظهار داشت: روایات و احادیث زیادی وجود دارد که یکی از شفاعت‌کنندگان در روز قیامت شهدا هستند وبه دلیل قرب ونزدیکی که در درگاه الهی دارند توسل جستن به آن‌ها باعث خیر وبرکات زیادی در زندگی معنوی می‌شود.


وی به فداکاری و دلاورمردی‌های شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا با فدا کردن جان خود در راه انقلاب و دفاع از ارش‌ها و آرمان‌های امام راحل جان خود را در راه دفاع از این مرز و بوم فدا کردند و آزادی امروز را برای ما به ارمغان آوردند.
شایان ذکر است: مدیران و کارکنان شعب بانک مهر اقتصاد مستقر در شهرکرد، با حضور در تپه نورالشهدا به مقام والای شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.
ارسال نظرات