ارتباط قوی خبرنگاران موجب جهانی شدن رسالت بسیج می‌شود

ارتباط قوی و همیشگی خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب جهانی شدن رسالت بسیج و نشر گفتمان ولایت در جهان می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۵۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی رده های سپاه روح الله گفت: انعکاس اخبار و وقایع از نواحی توسط روابط عمومی ها به مسئولین و مخاطبان بسیار با اهمیت می باشد و این امر اطلاع رسانی اخبار همانند چراغی پرنور در خانه می ماند که راه و کار و انجام امورات آن خانه را تسری می دهد.

وی اظهار داشت روابط عمومی یک حقیقت جاری است و هیچ سازمان و دستگاهی بدون روابط عمومی نمی تواند به حیات خود ادامه دهد چرا که روابط عمومی نقش کلیدی و ویترین گونه برای یک سازمان دارد.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده بر داشتن انصاف در انتشار اخبار تاکید کرد و ادامه داد: در انعکاس اخبار باید تلاش شود تا انصاف زیر پا گذاشته نشود چون افراد در روز قیامت در قبال کلمه به کلمه از حرفهایی که گفته و منتشر می کنند باید پاسخگو باشند.

وی افزود: پاسداری از امانت قلم بسیار حائز اهمیت است و خبرنگاران و مطبوعات به عنوان یک واقعیت اجتماعی، همواره تاثیرات مهمی بر روند تحولات و رخدادهای سیاسی و اجتماعی کشور داشته‌اند.

وی در پایان گفت: کار روابط عمومی بسیجی ومدیریت جهادی است یعنی بسیجی کار کردن وجهادی عمل کردن ،که بسیجی وجهادی زمان ومکان نمی شناسد

این کارگاه  از 94/6/7 به مدت دو روز در ستاد سپاه روح الله ادامه دارد

ارسال نظرات
آخرین اخبار