خبرهای داغ:
معاون کل نهاد ریاست جمهوری از اختصاص شش هزار میلیارد تومان به پروژه های عمرانی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۳۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
















به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین معاون کل نهاد ریاست جمهوری در پنجمین روز از هفته دولت گفت: دولت علیرغم مشکلات مالی، کاهش قیمت نفت وتحریم ها با کاهش هزینه های جاری ۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص داده است.

مرتضی بانک روز جمعه در مراسم افتتاح جاده ۶ بانده قزوین به اقبالیه گفت: دولت در طول دو سال فعالیت با عمل کردن به وعده های خود در مسیر جلب رضایت عمومی گام برداشته و در سال سوم نیز تلاش می کند به دیگر شعارهای خود جامه عمل بپوشاند.

معاون کل نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: در یک نگاه منطقی باید گفت علی رغم کاهش اعتبارات دولت و پایین آمدن شدید قیمت نفت از ۱۲۰ دلار در دولت قبل به ۴۰ دلار فعلی و تحریم های ظالمانه با تامین اعتبارات عمرانی تلاش کرد تا کارها متوقف نشود و این روند بسیار ارزشمند و افتخارآمیز است.

وی بیان کرد: با کاهش هزینه های جاری دولت مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی اختصاص داده تا ضمن ایجاد اشتغال به رشد اقتصادی کشور هم کمک شود.

مرتضی بانک از کاهش وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی هم خبر داد و گفت: خوشبختانه با رویکرد مناسب دولت به کاهش اتکای بودجه دولت به نفت هر سال شاهد کمتر شدن این گرایش هستیم که این روند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند.

وی بیان کرد: دولت مصمم است با تکیه بر سایر منابع غیر از نفت کشور را اداره کند و از همه ظرفیت های داخلی برای این کار کمک خواهد گرفت.

 

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها