خبرهای داغ:
مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان:
حجت الاسلام پورآرین عنوان کرد: آخرین دوره آموزشی شجره طیبه صالحین در سال جاری از6تا 8 شهریور ماه در اردوگاه شهدای هفت تیر رامسربا حضور سردار شاهرخی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۲۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با بیان اینکه آخرین دوره حلقه های صالحین در سال جاری از 6 تا 8شهریور ماه برگزار می شود اظهار کرد: اردوی تربیتی حلقه صالحین اقشار بسیج از دیروز شروع شده است که بسیج کارگری، حقوقدانان، پزشکی، فرهنگیان، کارمندان، مهندسین، هنرمندان، طلاب، ورزشکاران و دانشجویی در آن حضور دارند.

پورآرین با بیان اینکه دوره سوم اردو حلقه صالحین مختص اقشار بسیج می باشد اظهارکرد: در این دوره  برنامه های اردویی در قالب اردوی تربیتی با موضوع آثار تربیتی کم کاری در زندگی، نقش تربیتی آموزه های دینی در پیشگیری از آسیب های درون سازمانی، نحوه ارتباط اهل خانواده با همدیگر، رابطه تقوا با هدایت و تاثیر ورزش در بعد معنوی انسان به خصوص جوانان می باشد .

وی با بیان اینکه حضور اساتید و سخنرانان برجسته کشوری و استانی در این دوره تاثیر گذار بوده است اضافه کرد: همایشی از دیروزبا حضور حجت الاسلام عباسی مدیریت حوزه های علمیه استان تحت عنوان راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن آغاز شده است .

مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با بیان اینکه برگزاری این اردوهای تربیتی با اهداف مختلفی برگزار می شود اضافه کرد: تبادل و بهره گیری از خلاقیت ها، شناخت بیشتر سر مربیان از ویژگی و خصوصیات اعضا حلقه، فراهم شدن زمینه مشاوره، تجزیه و تحلیل وضع موجود و مقایسه آن با وضع مطلوب از دیگر اهداف  می باشد.

این مسئول در پایان گفت: در حال حاضر که در اردوگاه قدس تنگابن به سر می بریم، مربیان گروه حلقه صالحین تشکیل داده اند. به بحث و گفت و گو می پردازند و در آخر نتیجه گیری و جمع بندی کرده که در آخر آنرا ارائه خواهند داد و به آن امتیاز می دهند.

 

 

 

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها