جانشین فرمانده سپاه سبزوار اظهار داشت: خودسازی بهترین راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن خواهد بود و اردوهای جهادی این بستر را فراهم می آورد.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۱۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار ابراهیم شم آبادی در حاشیه بازدید از طرح اردوهای بسیج دانش آموزی با اشاره به اقدامات دشمن برای انحراف جوانان و نوجوانان از خط انقلاب اظهار داشت: اردوهای جهادی پایگاه حفظ و انتقال ارزش ها به این قشر از جامعه است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با اهداف از بین بردن فرهنگ غنی اسلامی در جامعه نقشه های مختلفی را به کار می برد تصریح کرد: خودسازی بهترین راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن خواهد بود.

شم آبادی با بیان اینکه مهم ترین هدف اردوهای جهادی ارتقا همه جانبه ابعاد انسانی در فرد خواهد بود، به حضور نوجوانان در این اردوها اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و هموارکردن رنج کار برخود می تواند نقش مهمی در افزایش سطح معنوییت داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر ایجاد روحیه نشاط و کار درجامعه تصریح کرد: اجرا این اردوها و حضور داوطلبانه افراد تحصیل کرده و در انجام فعالیت های عمرانی کمکی شایسته است تا دراینده حضوری فعال تر در تمامی نقش آفرینی ها داشته باشند.

گفتنی است گروهی متشکل از ۲۵دانش آموز بسیجی سبزوار در غالب طرح اردوهای جهادی در طرح ها عمرانی روستاهای بخش محروم روداب مشغول به فعالیت می باشند.

ساخت خانه عالم در روستای چاه ستاره،تهیه بسته های فرهنگی و اقدامات در جهت مرمت قنوات در جهت تامین آب شرب منطقه از جمله اقدامات این گروه خواهد بود.

اجرای برنامه های فرهنگی نظیر برگزار جشن ها دهه کرامت نیز نقش مهمی در ایجاد نشاط این قشر محروم داشته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها