خبرهای داغ:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تمامی مسئولان باید درخدمت مردم باشند، همانطور که شهید رجایی و باهنر در خدمت به مردم بودند و با الگو گرفتن از شهدا باید به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۱۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهروز اسودی در مراسم تجلیل کارمندان نمونه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان نکاتی پیرامون انتخاب کارمند نمونه، اظهار داشت: فلسفه برپایی هفته دولت بر این است که سازمانها و دستگاه های اجرایی اقدامات و فعالیت های صورت پذیرفته در جهت پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم گزارش و منعکس کنند.

وی با بیان اینکه رضایت مندی مردم و برطرف کردن مشکلات و حوائج آنها را باید سرلوحه کارخود قرار دهیم، افزود: کارمندی نمونه است که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری ، احترام و اکرام به ارباب رجوع، انجام امور محوله به نحو احسن، در جهت پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقای سازمان خود اهتمام ویژه بورزد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه با تبریک دهه کرامت و هفته دولت و اظهار خرسندی از حضور در جمع کارکنان سازمان بیان داشت: تمامی مسئولان باید درخدمت مردم باشند، همانطور که شهید رجایی و باهنر در خدمت به مردم بودند و با الگو گرفتن از شهدا باید به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

اسودی با اشاره به این مطلب که مسئولین و کارکنان باید خدمات خود را نمایان و بی منت به مردم عرضه کنند، خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش خالصانه شما عزیزان که در بخش های مختلف سازمانی که 42 درصد اقتصاد کشور را مدیریت می کند، انجام وظیفه می کنید، قابل تحسین و ستایش است.

در پایان مراسم از کارمندان نمونه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ادارات شهرستانهای تابعه با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها