خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام ۱۸۰ نفر از بسیجیان نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۰۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کامران کریمی با بیان اینکه ۱۸۰ نفر از برادران و خواهران حوزه‌های مقاومت و بسیج اقشار نهاوند به مناطق غرب کشور اعزام شدند، بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این اردوها تقویت روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی اظهار داشت: کاروان راهیان نور غرب کشور از محورهای عملیاتی بیت المقدس ۲، محور بانه، رودخانه چومان و یادمان سیلان بند سقز بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه این تنها کاروانی است که در سال جاری از نهاوند به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شود، افزود: کاروان نهاوند صبح روز پنجشنبه پنجم شهریورماه از نهاوند اعزام شد.

وی با اشاره به تاثیر اردوهای راهیان نور در نشر ارزش‌ها و اصول دفاع مقدس به نسل جوان، ‌ گفت: در این کاروان‌ها علاوه بر مسئول کاروان، مسئول فرهنگی، راوی و روحانی نیز همراه بسیجیان به مناطق غرب کشور اعزام شدند.

کریمی با اشاره به اینکه این اردو در قالب برنامه‌ دو روزه برگزار می شود، تاکید کرد: بصیرت افزایی و روشنگری جامعه در خصوص آموزه‌های فرهنگی و ارزشی دوران دفاع مقدس از اهداف این سفر است.

وی گفت: برنامه راهیان نور یک حرکت فرهنگی مستمر و توقف ناپذیر به شمار می‌رود که زمینه را برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا نزد آحاد جامعه و ایجاد و تقویت حس خودباوری در نسل امروز و ایجاد پیوندی عمیق بین جوانان امروز و دیروز فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات