حجت الاسلام سید علی طباطبایی:دولتمردان شهید در مدت کوتاه خدمت خود موفق بوده وآنان مسئولیت تمامی دولت ها برای خدمت به نظام و مردم را سنگین ترکرده اند.
کد خبر: ۸۵۶۱۶۴۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طبا طبایی،  امام جمعه موقت ندوشن  در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ندوشن، با تبریک به‌مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر بر اثر انفجار دفتر نخست‌وزیری توسط منافقین به شهادت رسیدند و آنان جزء شهدای ترور هستند لذا سالروز شهادت آ‌ن‌ها به نام روز مبارزه با تروریسیم نام‌گذاری شده است.

وی افزود : دولتمردان شهید در مدت کوتاه خدمت خود موفق بوده وآنان مسئولیت تمامی دولت ها برای خدمت به نظام و مردم را سنگین ترکرده اند.


وی با اشاره به اینکه دولت های مختلف مردمی در۳۶ سال عمرانقلاب اسلامی ایران کارهای زیادی را برای عمران و آبادانی کشور انجام داده اند، اظهارکرد: دولتمردان باید بدانند که قدم در راه شهدایی گذاشته اند که هدف آنان خدمت بیشتر به مردم و نظام اسلامی بود.


خطیب جمعه ندوشن گفت: هم اکنون بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی در راستای استقلال مردم و انقلاب انجام شده واین موفقیت ها همزمان با هشت سال جنگ تحمیلی و دوران جبران خسارت های این جنگ انجام شده است.

وی در پایان سخنان خود به توصیه های مقام معظم رهبری به دولت یازدهم پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و در راستای اجرای مهندسی فرهنگی و پیوست های فرهنگی، تقویت فرهنگی و … ۱۰ ها بار مقام معظم رهبری تاکید کرده اند لذا نباید مسئله فرهنگ مورد غفلت قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: در حوزه سیاست داخلی حفظ ثبات و آرامش سیاسی و پاسخ گویی دولت مردان به مردم این کشور خواست و مطالبه دیگر رهبری از دولت مردان است و در حوزه اجتماعی، اصلاح سیاست جمعیتی، تقویت ورزش همگانی، سانت از جنگل ها و منابع طبیعی که مورد تعارض قرار گرفته است و … از جمله مطالبات رهبری از دولت یازدهم است.

ارسال نظرات