خبرگزاری بسیج: همزمان با روز بسیج اصناف ، بسیجیان اصناف به اتفاق پاسداران سپاه ناحیه مقاومت بسیج ناحیه پیشوا در مزار شهدای شهرستان پیشوا که درصحن مطهر امام زاده جعفر (ع)می باشد حضور پیدا کرده و پس از ادای احترامات نظامی، مزار شهدا را گلباران کردند.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۲۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسن عاطف ضمیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا بیان داشت: شهداء دین بزرگی بر تک تک ما دارند واز هر قشردر دوران دفاع مقدس حضور داشتند یکی از این قشرها اصناف بودند که چه از نظر اقتصادی و چه از نظر حضور در صحنه جنگ پابه کار بودند.

وی ابراز کرد: آنها که رفتند کار حسینی کردند و ما مانده‌ایم تا به یاری خدا کار زینبی کنیم و تا زمانی‌که این مردم در صحنه هستند و باب شهادت باز است دشمن نمی‌تواند به ما کوچکترین ضربه‌ای وارد کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با تأکید بر اینکه امروز خداوند بر ما منت گذاشته و در خیمه‌گاه ولایت هستیم و باید قدر آن را بدانیم، گفت: امروز فرزند حضرت زهرا(س) بر ما حاکمیت و ولایت دارد که قرن‌ها آرزوی آن را داشتند اما این نعمت نصیب ما شد لذا یادواره‌های شهدا مطمئناً جلسه ذکر خداست.



ارسال نظرات