خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علمی ـ کار بردی استان عنوان کرد: بر اساس رویکرد جدید قرار است 23 واحد دانشگاهی علمی ـ کاربردی دراستان قزوین به 10 واحد تقلیل یابد.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۲۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین دیدار کرد.

دراین دیدار آقای معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به نقش دانشگاه های علمی ـ کاربردی در تربیت نیروهای جوان گفت: با توجه به تعدد و تکثر واحدهای دانشگاه علمی ـ کاربردی در سطح استان انتظار می‌رود که توسعه ی کیفی و محتوایی به موازات توسعه ی کمی برای رشد و تعالی این دانشگاه مد نظر قرار گیرد.

آقای معصومی فر همچنین با اشاره به فعالیت باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیمای مرکز قزوین در سطح استان گفت: این مجموعه فعالیتی مشابه واحدهای دانشگاهی علمی ـ کاربردی دارد که تفاوت آنها در ارائه ی مقاطع و مدرک تحصیلی است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین برای مشارکت این مرکز در جلسات اتاق فکر دانشگاه علمی ـ کاربردی قول مساعد داد.

آقای مهدوی رئیس دانشگاه علمی ـ کار بردی استان هم با اشاره به رویکرد جدید این دانشگاه در توسعه ی کیفی اظهارداشت: بر اساس رویکرد جدید قرار است 23 واحد دانشگاهی علمی ـ کاربردی دراستان قزوین به 10 واحد تقلیل یابد که به موازات این امر توسعه ی کیفی در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان همچنین با اشاره به راه اندازی واحد دانشگاهی فرهنگ و هنر در استان تصریح کرد: برای توسعه ی این دانشگاه و تدریس رشته های این دانشگاه می توان از ظرفیت صداوسیمای مرکز قزوین هم بهره گرفت.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

آقای مهدوی همچنین ابراز امیدواری کرد تعامل صداوسیمای مرکز قزوین و دانشگاه علمی ـ کاربردی استان بیش از پیش بتواند مثمر ثمر باشد.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها