رئیس آموزش و پرورش شهرستان تربت جام بیان داشت: اردوهای جهادی منجر به افزایش فعالیت های فرهنگی، مهارت های فنی، جنبه های مثبت اخلاقی و رفتاری، بسط و تعمیق روحیه جهادی در دانش آموزان می شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۰۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
محمد رضا کامیابی در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی دانش آموزی تربت جام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضویف عنوان کرد: اردوهای «طرح هجرت3» باهمکاری خوب سپاه شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی در کنار غنی سازی اوقات فراغت؛ منجر به افزایش فعالیت های فرهنگی،مهارت های فنی،جنبه های مثبت اخلاقی ورفتاری، بسط و تعمیق روحیه جهادی در دانش آموزان می شود.

وی با بیان این که این طرح با بهره وری از اوقات فراغت و ایام تعطیلی مدارس‌ که تا پایان تابستان سال جاری ادامه دارد افزود: دانش آموزان دختر و پسر به صورت جداگانه با هدایت و نظارت مربیان به زیبا سازی فضای مدارس وتعمیر ومرمت مورد نیاز واحد های آموزشی به لحاظ کمی و کیفی می پردازند.

در ادامه مدیردفتر بسیج دانش آموزی شهرستان‌ تربت جام در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: مرمت،بهسازی وزیبا سازی مدارس «طراحی،خطاطی،نقاشی» کارهای عام المنفعه، ساخت و بازسازی حسینیه، مساجد وپایگاه مقاومت روستایی،برداشت محصولات کشاورزی خانواده معزز شهداوایثارگران، ویژه برنامه های فرهنگی «نماز جماعت،بیان احکام،مسائل اخلاقی واعتقادی» درحین برگزاری اردوهای از اهم فعالیت های دانش آموزان می باشد.

ستوانیکم پاسدار حسن مقدم با اشاره به این مطلب که بیش از1200 دانش آموز در اردوهای ده روزه و 400 نفر در یکروزه شرکت نمودنداضافه کرد: بازدید از این اردوها به صورت مستمر توسط امامان جمعه، فرمانده سپاه و رده های مقاومت بسیج، مدیران آموزش وپرورش و بخشداران ومعتمدین محل در بخش های 5گانه انجام گرفت.

شایان ذکر است؛ این برنامه با مشارکت وپشتیبانی بسیج سازندگی، بسیج دانش‌آموزی،آموزش وپرورش شهرهای تربت جام ،صالح آباد،نصرآباد و خودیاری اهالی محل برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها