با چهارمین روز حضور خادمان حرم مقدس حضرت امام رضا(ع) در سرزمین علویان، پرچم مبارک امام هشتم (ع) به روستای ورند ساری(حد فاصل مرکز مازندران به کیاسر) رسید و هزاران عاشق امر ولایت اشک شوق از توجه آن امام همام(ع) برگونه ها جاری ساختند.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۷۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲




خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدارحسین نادری مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا، با بیان خبر یاد شده ورود پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در ورند ساری را از توجهات خاصه آن امام(ع) و الطاف خداوند تبارک و تعالی به این روستا خواند.

وی افزود: روستائیان ولایتمدار ورند، به پاس حرمت امام هشتم و تبرک گرفتن از این موهبت الهی و ولایی ای که نصیب شان شد، بی صبرانه از بامدادان روز جمعه در مسیر ورود خادمان حرم رضوی و حاملان پرچم مبارک صف ایستاده تا سلام خود را از ضمیر دل به نمایندگان و سفیران امام علی بن موسی الرضا(ع) ابراز نمایند.

نادری استقبال بی نظیر از خادمان، سفیران و حاملان پرچم بارگاه حضرت امام رضا(ع) در ورند را نشانه ارادت قلبی شیفتگان وشیعیان سرزمین علویان به تبعیت از امر ولایت الهی دانست و ادامه داد: با ورود خادمان و حاملان پرچم متبرک، روستائیان ضمن صلوات بر محمد و آل طاهرش چندین راس دام خود را به نشانه تقدیم مال و جان، وفا داری وایستادگی همه جانبه در مسیرخدا قربانی کرده و بر پیروی از راه امام و تبعیت از ولایت الهی همدل و همزبان شدند.

مسئول بسیج سازندگی مرکز مازندران، زیارت قبور شهدا، ذکر فاتحه و پرچم گردانی در بین برادران وخواهران را در جوار حرم امامزاده علی(ع) روستای ورند از برنامه خادمان حرم رضوی برشمرد و اشاره کرد: تجلیل از دارندگان حجاب برتر، مقام خانواده شهدای روستا و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نیز در ادامه این برنامه زیارتی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها