فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار دفاع مقدس را پشتوانه تاریخ انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۷۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در جلسه شورای اداری سبزوار گفت: دوران دفاع مقدس سفره ای رنگین از ارزش های والای انسانی است.

وی با بیان این مطلب اضافه کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاور مردی های بزرگانی است که با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و از شرف و ناموس خود دفاع کردند.

وی یاد و خاطره شهیدان والا مقام را نگین ارزشمند این دوران اعلام کرد و افزود: فلسفه دوران دفاع مقدس از دو منظر باید مشخص باشد یکی درس برای آیندگان و دیگری تجلیل از ایثارگران و گذشتگان . ملت ایران باید دشمنان خود را بشناسند که چطور با استفاده از ناجوانمردانه ترین روش ها سعی در مخاطره انداختن موجودیت این نظام داشتند.

مظلوم یادآور شد: خوشبختانه دوران هشت سال دفاع مقدس سفره ای رنگین از ارزش های والای انسانی است که هر کدام برای به حرکت درآوردن عزم ملی کفایت می کند حس قدرشناسی حکم می کند مدیون کسانی باشیم که از گرانبهاترین سرمایه وجودی خود برای به ثمر نشستن نهال انقلاب گذشتند.

وی گفت: جانفشانی ایثارگران و شهدای انقلاب در دوران دفاع مقدس حاکی از قدرت بازدارنگی ملت است دشمنان ما باید بدانند که ملتی که در ابتدای انقلاب با دست خالی نگذاشت استکبار جهانی به اهداف مورد نظر خود برسد قطعاً امروز با برخورداری از پیشرفته ترین نیروها و تجهیزات نظامی اجازه نخواهد داد که کوچکترین خدشه ای به جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

فرمانده سپاه سبزوار با بیان اینکه پیام دفاع مقدس آرامش و امنیت است تصریح کرد: موفقیت های اخیر ملت ایران در صحنه بین المللی همگی نشان از دیانت این مردم نسبت به نظامشان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار تصریح کرد: هدف آمریکا از ایجاد جنگ در منطقه فقط نابود کردن جمهوری اسلامی است. دشمن دریافته که ایران محور مقاومت و بیداری اسلامی است جنگ 33 روزه حزب الله لبنان آغاز طرح نقطه نوین جهانی است آمریکا در ان زمان با فرستادن خانم رایس به عربستان با فراخوانی به بشار اسد اعلام کرد که قصد حمله به ایران را دارد.

ایران در جریان تمامی این اخبار قرار گرفت و توطئه دشمن که زدن ایران بود با حرکت های استراتژیک در منطقه خنثی شد دشمن اعتراف به ترس از جمهوری اسلامی را دارد قدرت نرم این نظام اسلامی رعشه بر تن دشمنان نظام انداخته است.

سرهنگ مظلوم در پایان گفت: ملت ایران باید بداند که چه بوده ایم و به کجا رسیده ایم دفاع مقدس پشتوانه تاریخ انقلاب است همه در برابر ترویج و نشر ان به نسل آینده که نمی دانند در گذشته انقلاب چه گذشته، مسئولیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها