رئیس پارک علم و فناوری مازندران اعلام کرد
رئیس پارک علوم و فناوری مازندران از برگزاری مسابقات رباتیک در سطح دانش‌آموزی با حضور 160 شرکت‌کننده از استان‌های مازندران و قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۵۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی معتمدزادگان در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره رباتیک روبوکاپ که در مجتمع دانشگاهی امام محمدباقر (ع) مرکز مازندران در حال برگزاری است، اظهار کرد: مسابقات رباتیک در سطح دانش‌آموزی است که حدود 160 شرکت‌کننده از استان‌های مازندران و قزوین در این جشنواره حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کننده‌ها در رشته‌های مختلف رباتیک به رقابت می‌پردازند، افزود: همزمان با برگزاری مسابقات، رباتیک‌های جدید طراحی شده که آماده توزیع در بازار است معرفی می‌شوند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران دلیل میزبانی هشتمین دوره جشنواره رباتیک روبوکاپ را استقرار شرکت دانش‌بنیان لذت‌الکترونیک در پارک علم و فناوری دانست و بیان کرد: محصولات شرکت سازنده قطعات رباتیک به دبی و به‌زودی به ترکیه هم صادر می‌شود.

این مسئول متولی آموزش رباتیک دانش‌آموزی را آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری دانست و گفت: برگزاری مسابقات ربایتک نیازمند فضای مناسب است که سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و امسال در دانشگاه امام محمدباقر (ع) برگزار شد.

معمتدزادگان افزود: مسابقات رباتیک روبوکاپ در سطح ملی 19 و 20 شهریور امسال در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی سطح شرکت‌کننده‌های مازندرانی را در مسابقات رباتیک روبوکاپ نسبت به سایر استان‌ها بالا دانست و تصریح کرد: شرکت ساخت قطعات رباتیک در مازندران فعال است و توانست در آموزش رباتیک دانش‌آموزی موفق باشد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم ما آشنا کردن دانش‌آموزان به فناوری و کارآفرینی در سطح مخاطبان مدرسه‌ای است، خاطرنشان کرد: فناوری حوزه دانش‌آموزی از طریق پارک علم و فناوری توسعه می‌یابد.

معتمدزادگان در پایان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیانی که در حوزه علم و فناوری فعالیت می‌کنند از حمایت پارک علم و فناوری بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها