مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی سپاه امام صادق(ع):
مسئول برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر مسجدی در استان بوشهر با اشاره به موضوع آموزش کلاسیک تئاتر گفت: ادبیات نمایشی، کارگردانی و بازیگری و آموزش های تئاترهای مسجدی از موضوعات مطرح شده در این کارگاه به همراه معرفی منابع آموزشی مرتبط تدریس شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۴۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،مهدی عالی زاده مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفت گو با خبرنگار  "منبری ها" گفت: کارگاه آموزشی تئاتر مسجدی صبح امروز با هدف توانمند سازی و ارتقاع سطح دانش بسیجیان در عرصه تئاتر و به منظور آشنایی مسولین تئاتر حوزه های مقاومت و ایجاد بستری برای توانمند سازی مسئولین تئاتر در سالن 22 بهمن بوشهر برگزار شد.

مسئول برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر مسجدی در استان بوشهر با اشاره به موضوع آموزش کلاسیک تئاتر افزود: ادبیات نمایشی، کارگردانی و بازیگری و آموزش های تئاترهای مسجدی از موضوعات مطرح شده در این کارگاه به همراه معرفی منابع آموزشی مرتبط تدریس شد.

عالی زاده با اشاره به اینکه اساتید برجسته استانی در این کارگاه حضور داشتند، بیان کرد: خداداد رضایی و علیرضا میرشکاری از اساتید هم استانی هستند که در این کارگاه، آموزش های تخصصی را تدریس کردند.

امرالله آسایش جانشین معاونت فرهنگی سپاه امام صادق(ع) در بخشی از این کارگاه ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به مهین اسلامی به بیان خاطراتی در این زمینه پرادخت و درباره تئاتر و اهمیت آن نکاتی را بیان کرد.

ارسال نظرات