آیه الله طبرسی با بیان اینکه ایران اسلامی قربانی تروریست شده و در جنایت‌های تروریستی 17 هزار شهید داده است، افزود: اسرائیل 64 سال است که در دنیا آدم‌کشی می‌کند و بازهم نور چشمی آمریکا و استکبار جهانی قرار دارد.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۳۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران‌ با گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار کرد: چندین سال است که به واسطه انگ تروریستی بودن ایران در حال صدمه خوردن هستیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی قربانی تروریست شده و در جنایت‌های تروریستی 17 هزار شهید داده است، افزود: اسرائیل 64 سال است که در دنیا آدم‌کشی می‌کند و بازهم نور چشمی آمریکا و استکبار جهانی قرار دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی یک‌سری افراد و انسان‌های بی‌گناه را می‌کشند، بیان کرد: حامیان این گروه‌ها، ایران را تروریست می‌خوانند حال آن‌که ما خود قربانی تروریست هستیم.

طبرسی با تاکید بر اینکه مردم سوریه، لبنان و یمن می‌خواهند آزادانه برای زندگی خود تصمیم‌گیری کنند، اضافه کرد: حیف است اسم آدم را روی گروه‌های تکفیری و سلفی بگذاریم.

وی با بیان اینکه آمریکا جیب عربستان، قطر و امارات را برای پیشرفت اقتصاد خود می‌زندو در جیب آنها دست برده است، ادامه داد: مردم خواهان عدالت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جهان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با بیان اینکه ملت ایران خواهان ارتقای اقتصادی، فرهنگی و رفاهی هستند، گفت: رهبر ایران دو عملکرد دولت در مذاکرات و کاهش تورم را ستودند و ماهم تقدیر می‌کنیم.

طبرسی با اشاره به اینکه دولت هنوز به مازندران سفر نکرده و از این مسئله انتقاد داریم، افزود: اگر اشتغال جامعه برطرف شود بسیاری از مشکلات کشور مانند ازدواج برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه پادگان ساری پس از چندین سال آزاد شد و این مسئله جای تقدیر از همه مسئولان استانی و شهرستانی دارد، ادامه داد: اگر مسئول برای مردم کار انجام دهند، به‌یقین مردم هم پاسخ خوبی می‌دهند.

امام جمعه ساری در پایان گفت: مردم ستون محکم انقلاب هستند و تاکنون در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها