برای دومین بار؛

کسب مقام اول جشنواره مالک اشتر توسط معاونت سیاسی سپاه بوشهر

جشنواره مالک اشتر روز یکم شهریور در سازمان بسیج در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و براساس ارزیابی های مبتنی برفرایند اشراف نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج صورت گرفت و معاونت سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر رتبه اول کشوری را کسب و مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۳۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در امور بسیج که هرساله بمنظور معرفی موفق ترین های رده های سپاههای استانی برگزار می شود.

جشنواره مالک اشتر روز یکم شهریور در سازمان بسیج در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و براساس ارزیابی های مبتنی برفرایند اشراف نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج صورت گرفت معاونت سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر رتبه اول کشوری را کسب و مورد تقدیر قرار گرفت.

لازم بذکراست این برای دومین بار است که معاونت سیاسی سپاه امام صادق(ع( استان بوشهرطی سه سال   گذشته مقام اول این جشنواره  را کسب می کند.

در حال حاضر مسول معاونت سیاسی سپاه استان پاسدارمحمد رضایی است که کسب این مقام ارزشمند را به وی و همه همکارانشان که درحوزه بصیرت بخشی سیاسی در اقشار مختلف بسیج برای مردم استان تلاش میکنند تبریک میگوییم.

ارسال نظرات